Jericho Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Ik heb problemen met deze missie, elke keer als ik 4 koeriers heb gekild heb ik te weinig brandstof voor de 5e koerier Zijn hier tips ofzo voor ? (ik druk accelarte toets zo min mogelijk in!) Kan je best wachten tot de koeriers dichter bij komen ? Of gaan ze verder weg ? Alvast Bedankt Reageren
-eend- Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 je kan het best als je dicht bij hun bus/motor ben gaan landen.. en als je staat gebruik je minder brandstof en kan ze neerknalle .. ( mijn manier .. ) probeer maar als t dan nog niet lukt doe ik m wel voor je als je dat wilt.. Reageren
Froodooo Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Nog een toevoeging op cavia, namenlijk dat je hier kunt kijken voor uitleg over de missie en wat tips en trucs, voor zover je dat nog niet had gedaan. Verder is het inderaad een heel lastige missie, en je moet eigenlijk steeds een beetje van tevoren een route plannen op je map. Probeer elke keer dat je de missie doet een andere route. En zorg dat je een beetje goed kunt vliegen als je dat nog niet kunt, dat is ook belangrijk voor de missies. Ik heb ook wel eens gehoord dat het goed is om over de grond te rijden, zodat je minder brandstof verbruikt, maar ik weet niet zeker of dat zo is. Gaat de missie echt niet lukken en het je SA voor de computer, kun je je savegame bij de Savegame Aanvraag zetten, zodat iemand anders hem voor je kan doen. Veel succes ermee nog! Reageren
-eend- Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) 1. als je de missie voor de 1ste keer doet kan je geen route plannen maar het is wel het best om op de mapt e kijke welke bus/motor het dichts bij je in de buurt is.. dan hoef je niet weer steeds heen en terug.. 2. alleen over de grond rijden is niet best.. dan gebruik je alsnog meer brandstof want dan moet je om de huizen en gebouwen rijden <<.. anders kan je gewoon over heen vliegen.. en ik zou beginnen met de gene die zowat naast zero's huis/winkel is.. en je moet niet wachten tot de ze dichterbij komen want als ze op de plaats van bestemming zijn is de mission failed volgens mij... succes Bewerkt: 19 januari 2007 door caviaIIIII Reageren
Jericho Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) Bedankt voor hulp allemaal Ik heb sann andreas voor ps2, niet voor pc EDIT: Het lukt me echt niet , ik heb minstens al 5x ofzo geprobeerd en elke keer heb ik te weinig brandstof Bewerkt: 19 januari 2007 door Jericho Reageren
-eend- Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 dan moet je zoals ik al zei als de bus/motor in zicht is moet je landen en rijden dan verlies je minder brandstof.. Reageren
Jericho Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 dan moet je zoals ik al zei als de bus/motor in zicht is moet je landen en rijden dan verlies je minder brandstof.. Ja, dat doe ik ook, maar als ik de 3 koeriers heb vermoordt die in de buurt zijn is de afstand voor die andere 2 koeriers veel te ver Reageren
-eend- Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 hmm meestal is bij mij de brandstof iets over de helft als ik weer bij zero's ben en land... misschien staan hier wat tips voor je: Bij het dichtst bijzijnde busje en BMX moet je één keer schieten en de koeriers zullen eruit of afspringen, schiet dan op hun lichaam. Land vlak achter de koeriers, ze zullen niet wegrijden als je nog niet schiet, en begin vol op hun te schieten. Aangezien je van zo dichtbij schiet, schiet je zeer accuraat en zijn de voertuigen van de koeriers snel vernietigd. Gebruik zo min mogelijk de 'Accelerate'-toets (bij standaard controls de W). Het vliegtuigje blijft dan wel zweven, maar verbruikt veel minder brandstof als wanneer je continu die toets ingedrukt blijft houden. Reageren
Jericho Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 hmm meestal is bij mij de brandstof iets over de helft als ik weer bij zero's ben en land...misschien staan hier wat tips voor je: Bij het dichtst bijzijnde busje en BMX moet je één keer schieten en de koeriers zullen eruit of afspringen, schiet dan op hun lichaam. Land vlak achter de koeriers, ze zullen niet wegrijden als je nog niet schiet, en begin vol op hun te schieten. Aangezien je van zo dichtbij schiet, schiet je zeer accuraat en zijn de voertuigen van de koeriers snel vernietigd. Gebruik zo min mogelijk de 'Accelerate'-toets (bij standaard controls de W). Het vliegtuigje blijft dan wel zweven, maar verbruikt veel minder brandstof als wanneer je continu die toets ingedrukt blijft houden. Het lukt me echt niet zijn er hier mss cheats voor ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 hmm meestal is bij mij de brandstof iets over de helft als ik weer bij zero's ben en land... misschien staan hier wat tips voor je: Bij het dichtst bijzijnde busje en BMX moet je één keer schieten en de koeriers zullen eruit of afspringen, schiet dan op hun lichaam. Land vlak achter de koeriers, ze zullen niet wegrijden als je nog niet schiet, en begin vol op hun te schieten. Aangezien je van zo dichtbij schiet, schiet je zeer accuraat en zijn de voertuigen van de koeriers snel vernietigd. Gebruik zo min mogelijk de 'Accelerate'-toets (bij standaard controls de W). Het vliegtuigje blijft dan wel zweven, maar verbruikt veel minder brandstof als wanneer je continu die toets ingedrukt blijft houden. Het lukt me echt niet zijn er hier mss cheats voor ? Er zijn niet echt specifiek cheats die het halen van de missie gemakkelijk maken. Misschien kan je wel de cheat gebruiken dat alle auto's in de buurt van jou worden opgeblazen. De cheat hiervoor is: 'CPKTNWT'. De cheat voer je pas in als je vlakbij bent. Een andere optie is dat je trainer download waar je je fuel kan 'freezen.' Ik had vroeger wel een trainer, maar ik ben helaas vergeten welke dat was. Probeer deze anders eens. Misschien zou het anders handig zijn als je de missie gewoon achterwege laat, hij is niet verplicht voor de verdere storyline. Bovendien kun je beter wachten totdat je de vliegschool hebt gekocht, als je het vliegen dan onder de knie hebt zal deze missie waarschijnlijk veel makkelijker gaan. Kies er gewoon voor de missie na de storyline uit te spelen. Succes in ieder geval! Reageren
Jericho Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 hmm meestal is bij mij de brandstof iets over de helft als ik weer bij zero's ben en land... misschien staan hier wat tips voor je: Bij het dichtst bijzijnde busje en BMX moet je één keer schieten en de koeriers zullen eruit of afspringen, schiet dan op hun lichaam. Land vlak achter de koeriers, ze zullen niet wegrijden als je nog niet schiet, en begin vol op hun te schieten. Aangezien je van zo dichtbij schiet, schiet je zeer accuraat en zijn de voertuigen van de koeriers snel vernietigd. Gebruik zo min mogelijk de 'Accelerate'-toets (bij standaard controls de W). Het vliegtuigje blijft dan wel zweven, maar verbruikt veel minder brandstof als wanneer je continu die toets ingedrukt blijft houden. Het lukt me echt niet zijn er hier mss cheats voor ? Er zijn niet echt specifiek cheats die het halen van de missie gemakkelijk maken. Misschien kan je wel de cheat gebruiken dat alle auto's in de buurt van jou worden opgeblazen. De cheat hiervoor is: 'CPKTNWT'. De cheat voer je pas in als je vlakbij bent. Een andere optie is dat je trainer download waar je je fuel kan 'freezen.' Ik had vroeger wel een trainer, maar ik ben helaas vergeten welke dat was. Probeer deze anders eens. Misschien zou het anders handig zijn als je de missie gewoon achterwege laat, hij is niet verplicht voor de verdere storyline. Bovendien kun je beter wachten totdat je de vliegschool hebt gekocht, als je het vliegen dan onder de knie hebt zal deze missie waarschijnlijk veel makkelijker gaan. Kies er gewoon voor de missie na de storyline uit te spelen. Succes in ieder geval! ik heb gta sa op ps2 dus ik kan gwn verder spelen met de missies ? Die missie van Zero moet dus niet voltooid zijn voor gta: sa uittespelen ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 hmm meestal is bij mij de brandstof iets over de helft als ik weer bij zero's ben en land... misschien staan hier wat tips voor je: Bij het dichtst bijzijnde busje en BMX moet je één keer schieten en de koeriers zullen eruit of afspringen, schiet dan op hun lichaam. Land vlak achter de koeriers, ze zullen niet wegrijden als je nog niet schiet, en begin vol op hun te schieten. Aangezien je van zo dichtbij schiet, schiet je zeer accuraat en zijn de voertuigen van de koeriers snel vernietigd. Gebruik zo min mogelijk de 'Accelerate'-toets (bij standaard controls de W). Het vliegtuigje blijft dan wel zweven, maar verbruikt veel minder brandstof als wanneer je continu die toets ingedrukt blijft houden. Het lukt me echt niet zijn er hier mss cheats voor ? Er zijn niet echt specifiek cheats die het halen van de missie gemakkelijk maken. Misschien kan je wel de cheat gebruiken dat alle auto's in de buurt van jou worden opgeblazen. De cheat hiervoor is: 'CPKTNWT'. De cheat voer je pas in als je vlakbij bent. Een andere optie is dat je trainer download waar je je fuel kan 'freezen.' Ik had vroeger wel een trainer, maar ik ben helaas vergeten welke dat was. Probeer deze anders eens. Misschien zou het anders handig zijn als je de missie gewoon achterwege laat, hij is niet verplicht voor de verdere storyline. Bovendien kun je beter wachten totdat je de vliegschool hebt gekocht, als je het vliegen dan onder de knie hebt zal deze missie waarschijnlijk veel makkelijker gaan. Kies er gewoon voor de missie na de storyline uit te spelen. Succes in ieder geval! ik heb gta sa op ps2 dus ik kan gwn verder spelen met de missies ? Die missie van Zero moet dus niet voltooid zijn voor gta: sa uittespelen ? Nou, de missie is niet nodig om de storyline uit te spelen. Hij is dus wel nodig voor de 100% maar dat is een ander verhaal. Ga dus gewoon verder met de overige missies. De missies van Zero heb je ook niet voor de storyline missies nodig, dus deze kan je het beste even laten voor wat ze zijn. Ik heb hier dan nog de cheat voor de PS2: 'R2, L2, R1, L1, L2, R2, Square, Triangle, Circle, Triangle, L2, L1' Reageren
bolby Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 hmm meestal is bij mij de brandstof iets over de helft als ik weer bij zero's ben en land... misschien staan hier wat tips voor je: Bij het dichtst bijzijnde busje en BMX moet je één keer schieten en de koeriers zullen eruit of afspringen, schiet dan op hun lichaam. Land vlak achter de koeriers, ze zullen niet wegrijden als je nog niet schiet, en begin vol op hun te schieten. Aangezien je van zo dichtbij schiet, schiet je zeer accuraat en zijn de voertuigen van de koeriers snel vernietigd. Gebruik zo min mogelijk de 'Accelerate'-toets (bij standaard controls de W). Het vliegtuigje blijft dan wel zweven, maar verbruikt veel minder brandstof als wanneer je continu die toets ingedrukt blijft houden. Het lukt me echt niet zijn er hier mss cheats voor ? er staat op www.thegtaplace.com wel wat trainers waar ook ene +151 crazytrainer staat en daarbij zijn allemaal leuke dingen waaronder infinite fuel (brandstof) on RC plane Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Er zijn hier nog altijd mensen die niet kunnen lezen! Hij heeft al drie keer gezegd dat hij San Andreas voor de PlayStation® 2 heeft. Ik denk dat ik weet hoe het komt dat je de missie moeilijk of niet kunt halen. Cheats. Alle missies van Zero worden stukken moeilijker door het gebruik van cheat; ik spreek uit ervaring. Ik heb San Andreas twee keer uitgespeeld, de eerste keer met, en de tweede keer zonder cheats. Ik merkte dat bepaalde missies veel moeilijker waren als je Cheats gebruikte. Deze missies kunnen een last zijn: Deconstruction: Met Cheats: De timer in deze missie begint te lopen van zodra je de missie start. Zonder Cheats: De timer begint pas te lopen nadat je in de Dozer bent gaan zitten. Air Raid: Met Cheats: De vliegtuigjes gaan veel moeilijker stuk. Zonder Cheats: Hier ging het bijna vanzelf. Supply Lines: Met Cheats: Je brandstof gaat veel sneller op. Zonder Cheats: Je hebt nu genoeg brandstof om zes minuten mee rond te vliegen. Madd Dog: Met RIOT Cheat: Madd dog springt al in de cutscène van het dak. Zonder Cheats: Loopt de missie normaal. Reageren
Jericho Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Er zijn hier nog altijd mensen die niet kunnen lezen! Hij heeft al drie keer gezegd dat hij San Andreas voor de PlayStation® 2 heeft.Ik denk dat ik weet hoe het komt dat je de missie moeilijk of niet kunt halen. Cheats. Alle missies van Zero worden stukken moeilijker door het gebruik van cheat; ik spreek uit ervaring. Ik heb San Andreas twee keer uitgespeeld, de eerste keer met, en de tweede keer zonder cheats. Ik merkte dat bepaalde missies veel moeilijker waren als je Cheats gebruikte. Deze missies kunnen een last zijn: Deconstruction: Met Cheats: De timer in deze missie begint te lopen van zodra je de missie start. Zonder Cheats: De timer begint pas te lopen nadat je in de Dozer bent gaan zitten. Air Raid: Met Cheats: De vliegtuigjes gaan veel moeilijker stuk. Zonder Cheats: Hier ging het bijna vanzelf. Supply Lines: Met Cheats: Je brandstof gaat veel sneller op. Zonder Cheats: Je hebt nu genoeg brandstof om zes minuten mee rond te vliegen. Madd Dog: Met RIOT Cheat: Madd dog springt al in de cutscène van het dak. Zonder Cheats: Loopt de missie normaal. Als ik eens zin heb zal ik nog eens opnieuw beginnen met sa zonder cheats Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.