Jump to content

Ik zoek een CMS.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey daar, ik zoek een CMS systeem, waarmee ik de volgende punten kan doen:

Makkelijk pagina's maken. (Zoals e107)

Menus voor de zijkant van een pagina maken en instellen. (Zoals e107)

Een phpBB forum integrated (Bij Subdreamer bijv.)

Een leden systeem natuurlijk ook.

Nieuws optie

Dat zijn de belangrijke dingen, en vooral hoop ik dat het makkelijk te beheren is.

Maar het is zeg maar net als e107 maar dan een phpBB forum erbij.

En die kan ik niet vinden.

En het moet Gratis zijn, en het liefst ook bekend want dan kan ik meer skins en talen vinden. ;)

Geplaatst:

Ik weet niet of je d'r wat aan zult hebben, maar ik heb al enkele keren naar CMS gezocht en ik kwam soms uit op. MKPortal, ik weet niet of je er wat aan hebt, maar het is speciaal gebasseerd op het forum dat jij gebruikt. Ook ondersteunt het PHPBB, dus....

Succes ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Wat dacht je van PHPFusion? Vele functies zoals o.a.:

Poll

Forum

Nieuws optie

Eigen pagina's

Menu navigeren

Leden systeem

Edit:

Oja, ook nog:

Nederlandse taal

En vele skins.

En meer.

Je kan het gratis downloaden en je kan het telkens gratis updaten. :)

Bewerkt: door Gangsta
Geplaatst:
Ik weet niet of je d'r wat aan zult hebben, maar ik heb al enkele keren naar CMS gezocht en ik kwam soms uit op. MKPortal, ik weet niet of je er wat aan hebt, maar het is speciaal gebasseerd op het forum dat jij gebruikt. Ook ondersteunt het PHPBB, dus....

Succes ;)

Dit lijkt me opsich wel wat, maar het lijkt wel of phpBB dit ook gebruikt, die portal enzo.

Ik bedoel dan phpBB.com, wnat die heeft ook een portal en dat lijkt er wel aardig op MKPortal

Geplaatst:

Succes ;)

Dit lijkt me opsich wel wat, maar het lijkt wel of phpBB dit ook gebruikt, die portal enzo.

Ik bedoel dan phpBB.com, wnat die heeft ook een portal en dat lijkt er wel aardig op MKPortal

De website van phpBB.com is niet MKportal, phpBB gebruikt hun eigen website systeem hoor ;) Dat wordt trouwens binnenkort geupdate met phpBB3 :) Misschien kan je ook je phpBB gewoon modden en een portal gebruiken die je toelaat pagina's zelf te maken. Dit is zo'n portal: klik hier

Geplaatst:

Het zelf modden zou veel werk zijn, maar het resultaat mag er zijn. (Ik zou dat helemaal niet kunnen :puh: )

Als ik jou zou zijn zou ik voor hetgene kiezen dat je mooi en handig vind, zelf zou ik voor de MKPortal gaan. ;)

Geplaatst:

Heb MKportal nu gedwonload, maar waar kan ik de Nederlandse vertaling vinden?

Bij de website van hun stond het er niet bij, ook niet bij de nederlandse site.

Wie o Wie weet waar?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...