Jump to content

MSN Live Gif Avatars

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Is het mogelijk om bewegende GIF'jes als avatar te gebruiken? Ze gaan altijd 'stil staan'.

Volgens mij zeg je het antwoord zelf al. Ze gaan stil staan. Ik zal het even voor je proberen.

Edit: Ik heb WLM en bij mij bewegen de gifjes ook niet. Dus waarschijnlijk zal het niet kunnen :N

Bewerkt: door Thundercover
Geplaatst:

Is het mogelijk om bewegende GIF'jes als avatar te gebruiken? Ze gaan altijd 'stil staan'.

Volgens mij zeg je het antwoord zelf al. Ze gaan stil staan. Ik zal het even voor je proberen.

Edit: Ik heb WLM en bij mij bewegen de gifjes ook niet. Dus waarschijnlijk zal het niet kunnen :N

SHIT :( Nouja, slotje dan maar.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had daar vroeger een programma voor, Microsoft GIF Animator. Ik zal kijken of ik een download link kan vinden.

MSGifAnimatorWindow1.gif

Download

Op Deze pagina staan nog twee gratis programma's.

Bewerkt: door Big Boss
Geplaatst:

Ik denk niet dat hij dat bedoelt Big Boss.

Omdat het voor MSN is. Is er volgens mij helemaal geen manier om Gif bestanden t openen met msn.

Of werkt het met joun programma wel?

Dan is het voor mij nieuw.

Dynamic

Geplaatst:
Animated Gifs werken toch overal?

Ja wel als je ze download van MSN zelf, maar hij bedoelt volgens mij zelf maken of van internet af halen.

Er was hiervoor al een speciale programma, waarmee die gif avatars op je MSN kan laten bewegen. Dus dat ze niet stilstaan.

Ik ga even zoeken op Google, ik meld het wel wanneer ik iets gevonden heb. :)

Geplaatst:

Best vreemd dat zoiets er niet standaard in zit. MSN is door de jaren heen heel vaak verbeterd en ook het uiterlijk is met zijn tijd mee gegaan.

Misschien dat ze bij de volgende versie van Windows Live Messenger eens meer aandacht moeten besteden aan bewegende avatars.

Blink :)

Geplaatst:
Best vreemd dat zoiets er niet standaard in zit. MSN is door de jaren heen heel vaak verbeterd en ook het uiterlijk is met zijn tijd mee gegaan.

Misschien dat ze bij de volgende versie van Windows Live Messenger eens meer aandacht moeten besteden aan bewegende avatars.

Blink :)

Ik test zelf WLM 8.1, en bewegende gifs zitten er nog niet in. Tenzij je hen service gebruikt voor die weemee's of ook al hoe dat heet. Ik denk dat er voorlopig nog geen bewegende gifs standaard in MSN kunnen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...