gammie_ Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) Heb vanmiddag aan deze Zelda sig gewerkt. Wat vinden jullie ervan? Rate's en tips zijn welkom Edit: Heb ook nog een sig van Robbie Williams gemaakt, in 2 versies: V1 V2 Global. Bewerkt: 19 januari 2007 door Global Reageren
gammie_ Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 *Dubbelpost* 43 keer bekeken maar geen rate's of tips? Ik zou het echt heel fijn vinden als iemand ze even wilt rate Global Reageren
Dragonkil162 Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Die van Zelda is zeer mooi! 8/10! welke brushes heb je gebruikt als ik mag vragen? Reageren
gammie_ Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Die van Zelda is zeer mooi!8/10! welke brushes heb je gebruikt als ik mag vragen? Bedankt voor je rate Ik heb Grunge Brushes gebruikt. Nog meer rate's en/of tips? Global. Reageren
deagle Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Zelda Signature Probeer de render wat meer in te blenden , voor de rest kan de tekst - ' Global ' - wel iets mooier en beter! Volledig los daarvan , vind ik je signature eigenlijk heel goed gelukt! 75% - Robbie Williams Signature ( 1 & 2 ) V1 Probeer - ook bij deze signature - de render wat meer in te blenden , daarnaast is de signature eigenlijk leeg. Probeer die witte vlakte op te vullen met ' Special Effects ' - of soortgelijke toestanden - om een meer gevuldere signature geheel te creeëren . 68% - V2 Bij V2 past de commentaar die bij V1 past : Probeer - ook bij deze signature - de render wat meer in te blenden , daarnaast is de signature eigenlijk leeg.Probeer die witte vlakte op te vullen met ' Special Effects ' - of soortgelijke toestanden - om een meer gevuldere signature geheel te creeëren . Graag wil ik daar nog aan toevoegen dat de render veel te blurrig is en dat is jammer voor het geheel . 62% - Ga vooral door met signature's te maken ! Je word steeds beter en beter ! Bewerkt: 20 januari 2007 door Nicsan Reageren
gammie_ Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Bedankt voor je rating en tips Probeer de render wat meer in te blenden In het begin van een signature kan ik dat nog wel eens voorelkaar krijgen maar later met bewerken niet echt meer.. Kan iemand mij daar bij helpen door middel van tips en/of uitleg? Reageren
Mastertuner Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Je kunt het misschien iets meer inblendig laten blijken door je opacity iets lager te zetten Rates: Zelda: Vind hem heel mooi. Je render is erg mooi ingewerkt en je achtergrond is mooi gebrusht. Alleen blijf ik erbij om een 1px stroke bij te doen Robbie: V1 vind ik namelijk de mooiste. V2 is niet erg goed gelukt omdat je Robbie niet erg duidelijk ziet. Nu omdat het in je post staat dat het Robbie W. is weten de leden het. Maar een lid die het niet gelezen heeft zou totaal niet weten wie er in je sig staat Zelda: 8.5 Robbie V1: 8 Robbie V2: 5.6 Reageren
gammie_ Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Bedankt voor je rate en tips -YokoZumi- Ik heb geprobeerd de opacity wat lager bij beiden te zetten: Zelda> Robbie Williams> (wat minder bij gelukt) Heb hem trouwens ook een beetje paars/roze gemaakt Staat dat? Reageren
Mastertuner Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 V1: V2: V1: V2: Zie je het verschil? De tweede versies zijn allemaal beter PS: Graag gedaan Reageren
gammie_ Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) Zie je het verschil? De tweede versies zijn allemaal beter PS: Graag gedaan Inderdaad het ziet er zo beter uit Nog meer rate's en/of tips? Bewerkt: 21 januari 2007 door Global Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.