Jump to content

Rijschool

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen,

bij de missie van de rijschool, de 360 donut, ik krijg de wagen dus niet rond hé. ik duw de twee pijltjes in zoals men zegt, en dan sturen, maar niks niks niks reactie

iemand een idee?

bedankt!

Geplaatst: (bewerkt)

dat had ik ook eerst.. probeer is de andere kant op? ^_^

of probeer W S en D of A

eerst stond mijn toetsenbord ''vast'' als ik die 2pijltjes te gelijk indrukte boven en rechts..

Bewerkt: door caviaIIIII
Geplaatst:

Dat komt waarschijnlijk omdat je op Pijltje naar links drukt, op deze toets reageert je auto namelijk inderdaad niet. Het andere pijltje (rechts) doet het echter wel.

Geplaatst:

Oké ik zal dat nog eens proberen, maar ik heb alle toetsen al geprobeerd

Ik heb wel de controls aangepast

RDFG zijn bij mij de toetsen om de lowrider en zo te doen.

Kan het mss daar aan liggen?

Geplaatst: (bewerkt)

nee, ik zou t als t nog niet lukt zoals bling zei... of anders met W S A of D proberen

Bewerkt: door caviaIIIII
Geplaatst:

negatief!

WSDA zorgen er gewoon vooor dat de camera rond de wagen draait. Ik heb zelfs het probleem, dat als ik pijltje omhoog en pijltje omlaat gelijk induw, zoals op het scherm staat, het klokje niet altijd begint te lopen.

Als het dan toch begint te lopen en ik stuuur links of rechts, dan staat de wagen ter plaatse te patineren.

Er komt geen schot in de zaakt, en ik wil die driving skills!!!

Geplaatst:

Je moet drie knoppen tegelijk ingedrukt houden;

Op de PS2: Vierkant (remmen) + Kruis (gas geven) + Linker Analoge Joystick links of rechts (sturen).

Op de PC: Pijltje naar beneden (remmen) + Pijltje naar boven (gas geven) + Pijltje links of rechts (sturen)

Zo zou het moeten lukken. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...