bolby Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 ik heb geen opdracht gevers meero pmn kaartje staan kom dit miss omdat ik mods heb gebruikt?? P.S. ik heb al die mods en SAMI zelf ook al weggegooid maar ik word nog niet gebeld.... ik vind dit heel irritant want ik heb nu nix te doen......... Reageren
Koen729 Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Dus je hebt de missie van Tenpenny gedaan? Als het goed is moet je nu door Cesar gebeld worden, hij zal je zeggen dat hij een 'nicht' in de Badlands hebt, nu kan je daar missies doen. Reageren
Typhoon Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) ik heb geen opdracht gevers meero pmn kaartje staan kom dit miss omdat ik mods heb gebruikt?? P.S. ik heb al die mods en SAMI zelf ook al weggegooid maar ik word nog niet gebeld.... ik vind dit heel irritant want ik heb nu nix te doen......... Het lijkt me onwaarschijnlijk dat het door de mods komt. Kan je misschien zeggen welke missie je als laatste hebt gedaan? Dat helpt me een stuk verder. Weetje zeker dat je de missies van Catalina () hebt uitgespeeld? Je moet minstens 2 missies van Catalina hebben uitgespeeld op de race missie Wu Zi Mu te doen, en als je de missie daarna (Farewell, My Love...) wilt doen moet je alle vier missies van Catalina uitspelen en de missie Body Harvest van The Truth () Dus weet je zeker dat je alle 4 missies van Catalina en Body Harvest van de Truth hebt uitgespeeld? Zonder die missie kan namelijk niet Farewell, My Love doen. En deze missie, Body Harvest en Catalina's missies heb je weer nodig voor de laatste missie van de Badlands. Zie je nergens een: (), () of een ) meer staan? Plaats dennoods je savegame of maak een screenshot van je Map (Esc --> Map) EDIT: ik zie net 'Missie van Tenpenny' staan, na die missie krijg je dus een telefoontje van Cesar, daarna zal er een ? op je radar komen te staan, daar moet je heen! Bewerkt: 19 januari 2007 door Typhoon Reageren
-eend- Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 kijk naar de titel geen missies meer na badlands en wa typhoon zei: Plaats dennoods je savegame of maak een screenshot van je Map (Esc --> Map) druk wel ff L in voordat je screen neemt anders weet ie nog niks >>> Door Bling: Ooit gehoord van de missie genaamd "Badlands"? De topicstarter bedoeld dus dat hij na deze missie geen missies meer kan doen. Jij bent dus degene die beter naar de titel moet kijken. <<< Reageren
bolby Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 dat is m nou juist! ik ben nog niej eens besug met catalina want ik heb nergens maar dn ook nergens een letter, teken, cijfer of wat dan ook staan Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) Staan er wel andere tekens op je radar/map? Anders ligt het aan je opties... Bewerkt: 19 januari 2007 door VWO-er Reageren
Typhoon Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 dat is m nou juist! ik ben nog niej eens besug met catalina want ik heb nergens maar dn ook nergens een letter, teken, cijfer of wat dan ook staan Ook geen vraagteken? Maak aub eens een screen van je map (Esc --> Map) dan weten wij wat je nog niet gedaan hebt. Dat zou een stuk handiger zijn. Reageren
bolby Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 hij kan de screenie er niej bij zetten maar op de legenda staat egt helemaal nix alleen maar de standad dingen zoald eeen restaurant,vriendin en adat soort dingen maar geen opdrachtgevers hoor Reageren
Bv202 Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 hij kan de screenie er niej bij zetten maar op de legenda staat egt helemaal nix alleen maar de standad dingen zoald eeen restaurant,vriendin en adat soort dingen maar geen opdrachtgevers hoor Kan je misschien je savegame posten? Dan kunnen anderen kijken of ze vinden wat er mis is. Reageren
bolby Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) hij zit in de bijlage en nu we het tog over savegames hebbe, ik had een keer een savegame van 100% gedownload voor vesie 1 (heb ik ook) en toen ik die wou gaan spelen chrashte mn spel net weer GTASAsf8.b Bewerkt: 19 januari 2007 door bolby Reageren
Bv202 Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 hij zit in de bijlage en nu we het tog over savegames hebbe, ik had een keer een saveme van 0% gedownloavor vesie 1 (heb ik ook) en toen ik die wou gaan spelen chrashte mn spel Je hebt inderdaad geen missies meer te doen, maar ik kijk wel ff verder. Btw: van die savegame: Waarschijnlijk een fout in de savegame, probeer een andere. En ik veronderstel dat je 100% bedoelt? Reageren
bolby Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) hij zit in de bijlage en nu we het tog over savegames hebbe, ik had een keer een saveme van 0% gedownloavor vesie 1 (heb ik ook) en toen ik die wou gaan spelen chrashte mn spel Je hebt inderdaad geen missies meer te doen, maar ik kijk wel ff verder. Btw: van die savegame: Waarschijnlijk een fout in de savegame, probeer een andere. En ik veronderstel dat je 100% bedoelt? ja dat bedoel ik idd ja maar mn spel chrashte ook bij een andere :? ik doe alleen het bestand GTASAsf1.b erin. moet ik dan ook nog die andere er in doen want er staan meestal 2 Bewerkt: 19 januari 2007 door bolby Reageren
Bv202 Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) Juist ja, en toen ik je respect bekeek zag ik het probleem al. Toen ik je stats bekeek, was het zéér duidelijk. Kijk de screenshot. Hoe kan jij 100% hebben uitgespeeld hebben terwijl je rond dat punt van de game rond de 20% hebt? Je kan meer hebben, maar geen 100% lijkt me... Bewerkt: 19 januari 2007 door Bv202 Reageren
bolby Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 ooh dat was van +151 crazytrainer daarvoor hebje zo'n dingetje dat ie 100% uitgespeeld is. kan dat het miss zijn? Reageren
Bv202 Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 ooh dat was van +151 crazytrainer daarvoor hebje zo'n dingetje dat ie 100% uitgespeeld is. kan dat het miss zijn? Ja. Ik weet niet wat voor trainer het is, maar misschien kan je het nog ongedaan maken(onwaarschijnlijk). Volgens de game heb je het nu "100% uitgespeeld" en zijn er geen verdere dingen meer te doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.