bolby Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 ***************** ik heb geprobeerd een savegame te installeren en nu is mn eigen ook opeens weg nadat ik die andere had verwijderd opdat die het niet deed Reageren
Bv202 Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 ***************** ik heb geprobeerd een savegame te installeren en nu is mn eigen ook opeens weg nadat ik die andere had verwijderd opdat die het niet deed Die van jouw staat hier nog op de eerste pagina van het topic Reageren
bolby Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 oh jha godzijdank egt k*t man ik baal hier stevug van! en andere savegames doen het bij mij ook al niet dan krijg ik in eens zo'n schermpje van: er is in GTA.sa.exe een fout opgetreden en moet worden afgesloten. excuses voor dit ongemak. en dan kun je iets doen met rapport verzenden ofsow >>> Door Bling: Dubbelposts samengevoegd. <<< Reageren
Bv202 Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 egt k*t man ik baal hier stevug van!en andere savegames doen het bij mij ook al niet dan krijg ik in eens zo'n schermpje van: er is in GTA.sa.exe een fout opgetreden en moet worden afgesloten. excuses voor dit ongemak. en dan kun je iets doen met rapport verzenden ofsow Probeer GTASA te verwijderen en dan weer opnieuw te installeren. Kijk dan wel uit met trainers dat je download, en als je er eentje download: Backup je savegame(s)! Reageren
bolby Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 ja oke zal ik doen maar doe jij oko iets speciaals ofsow als je een savegame installeert of plak jij ze gwoon in je user files? Reageren
Bv202 Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 ja oke zal ik doen maar doe jij oko iets speciaals ofsow als je een savegame installeert of plak jij ze gwoon in je user files? Gewoon in gta sa userfiles zetten en dan werkt hij (of dat zou hij toch moeten doen ). Reageren
bolby Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 bij mij doet ie dat niet dan krijg ik dus zo'n foutmelding >>> Door Bling: Ik heb liever dat jullie deze discussie via PM of MSN doorzetten, aangezien anders het hele topic volgespamd wordt met deze korte berichten van jullie. <<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 bij mij doet ie dat niet dan krijg ik dus zo'n foutmelding Dan weet ik misschien wel wat jou probleem is 'bolby'. Misschien weet je het nog niet maar je hebt verscheidene versies van GTA. V1 en V2 hebben altijd een botsing als het gaat om savegames. Als jij bijvoorbeeld V1 hebt kan je niet met een V2 spelen, en omgekeerd ook niet. Je krijgt dan een foutmelding van 'Rapport wel, of niet verzenden'. Als je het spel opstart moet je even rechts onderin kijken. Daar staat als het goed is jou versie. Staat er niets, dan heb je V1. Wat je dus moet, download een V1 en/of een V2 savegame. Dat ligt er dus aan welke versie je hebt. Hier kan je een savegame downloaden voor V1. En hier kan je een savegame downloaden voor V2. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.