josie Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Ik zelf doe aan wielrennen Reageren
Trax Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Wouw, onbekend zeg :rolleyes: Je hebt niet voor niets het wereldbekende Tour De France. Reageren
MightyDuck Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Wielrennen is mischien wel 1 van de bekendste sporten die er bestaan. Bestaan er wel onbekende sporten? Onbekend is bij mij een sport die nog nooit is uitgevonden. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Onbekende sporten? hmz het zal wel aan mij liggen maar, iedere sport krijgt vrijwel aandacht op TV of radio. Maar toch ik noem er 1 op maar die zal iedereen wel kennen. Squashen wielrennen ach ja ik heb nooit van de tour de france gehoord maar all1 een keer per jar van die hardrijdende mannetjes gezien op de TV alsof ze de trein moesten halen, maar verder zegt het me niks. *zucht* Reageren
Pete-R Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Breakdance een onbende sport/dans¿? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Nee niet echt, vrijwel iedereen kent het wel en het is populair ook ja nee geen onbekende sport, amar ikd enkd at deze topic weinig waarde heeft want er zijn talloze bekende sporten Reageren
killerbee Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 (bewerkt) curling is een redelijk onbekende sport dan moet je met zo een soort steen zo dicht mogelijk in het midden van een rondje komen ofzo iets Bewerkt: 20 november 2004 door killerbee Reageren
Robin2130 Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Daar heb ik nog noit van gehoord nee, mar lijkt me wel een leuke sport om een keer te proberen Reageren
MightyDuck Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Bowlen zie je nooit op tv. Hoewel bowlen wel erg bekend is. Reageren
Pete-R Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Curling is toch ook redelijk bekend je hoeft maar naar Frankrijk te rijden tv aan te doen en je ziet een en al curling! Reageren
TubS Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 curling is vrij bekend ja maar beetje nutteloos, aan welke sport doe jij? : ja ik ben veger bij curling wel een bekende sport maar er wordt vrij weinig over gesproken : rolstoeltennis rolstoel basketbal noem maar op firljeppen zon friesse sport Reageren
Ironfist Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 cricket wordt bijna alleen in Engeland gespeeld Reageren
Tim14 Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 Go ofzo? het is zo'n zelfde soort nerd sport als schaken Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 curling is vrij bekend ja maar beetje nutteloos, aan welke sport doe jij? : ja ik ben veger bij curling wel een bekende sport maar er wordt vrij weinig over gesproken : rolstoeltennis rolstoel basketbal noem maar op firljeppen zon friesse sport ik snap het nut niet van al die vegers. het ziet er niet uit. en volgens mij helpt ook echt niet Reageren
Robienske Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 Ik badminton. Zie je ook niet vaak. Maar ik doe het gewoon voor de lol en om toch wel iets van sport te doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.