Jump to content

missie stowaway wie wil deze ff halen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

klik hier om te downloaden

wie wil deze missie voor me halen?

het is de mizzie missie stowaway groeten tommie

als je hem gehaald heb wil je hem dan weer ff inpakke

groeten tommie

Bewerkt: door computerfm
Geplaatst:

Doe ik voor je :Y

E-mailadressen mag je hier trouwens niet posten, dus haal die maar even weg. Zodra ik de missie heb gehaald plaats ik hem wel even in een bijlage in deze post. Lees ondertussen de Forumregels maar even door, dan weet je even wat voor regels er nog meer gelden, behalve die omtrent e-mailadressen ;)

Geplaatst:

dank je en dat was 1 snel bericht:D

en waar zet u hem dan neer want dit is m`n eerste x dat ik dit doe:p

Geplaatst:

Als NandroDavids met jouw savegame klaar is, zal hij hem weer in dit topic plaatsen, zodat jij hem daarna weer kunt downloaden, en verder spelen met San Andreas.

Zie ook dit, dat is een voorbeeld aanvraag, waarin je dus ook ziet dat iemand de savegame weer erbij post als hij ermee klaar is.

Geplaatst:

Om het even wat duidelijker te maken voor computerfm maak ik even een nieuwe post aan, deze dus...

Mission Passed! >> Stowaway

Beloning: $ 20.000,-

Gesaved bij: Verdant Meadow Aircraft Graveyard

Informatie over 'Stowaway': *KLIK*

Savegame:

Aangezien dit de eerste keer is dat je een aanvraag van een savegame doet, zal ik je ook nog even uitleggen hoe je je savegame weer werkend krijgt in je San Andreas. Klik hierboven op mijn bijlage, die je achter 'Savegame' vindt. Klik dan op Opslaan als en sla hem op in de map San Andreas User Files, die je in de map Mijn documenten kunt vinden. Als je hem in deze map op hebt geslagen, kun je San Andreas weer opstarten en door het laden van de tweede savegame kun je verder na 'Stowaway'.

Veel succes en plezier verder met San Andreas, computerfm! ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...