yvea0 Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) Mod 1: Een mod waarmee je echt heel erg mee kan driften EDIT: gevonden! Dankzij: Ik zelf Drift mod Weet iemand hoe deze werkt? ik ben namelijk niet zo goed in driften Ik heb hem al geïnstaleerd Mod 2: Een cruise control mod die makelijk is te activeren EDIT: Gevonden! dankzij: ICE BANANA Cruise Control mod. Hoe werkt deze? en hoe activeer ik hem? ik heb hem al geïnstaleerd ( de all in one mod op de 1e pagina ) Ik hoop dat iemand me kan helpen Yvea Bewerkt: 21 januari 2007 door yvea0 Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 misschien nog iets beter uitleggen want volgens mij snappen de mensen het niet Reageren
Ice Banana Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Cruise Control mod. Je moet namelijk het script en main bestandje in de map:C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script plaatsen. Vervang deze bestanden, en start nu San Andreas op. Dit moet werken... klik Btw,hij bedoeld de skidmarks (slipsporen van je banden als je keihard remt) Reageren
yvea0 Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Cruise Control mod.Je moet namelijk het script en main bestandje in de map:C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script plaatsen. Vervang deze bestanden, en start nu San Andreas op. Dit moet werken... klik Btw,hij bedoeld de skidmarks (slipsporen van je banden als je keihard remt) Te gek! Weet iemand hoe ik deze mod activeer? Help me please ;( Yvea Bewerkt: 20 januari 2007 door yvea0 Reageren
Dexist Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Te gek! Weet iemand hoe ik deze mod activeer? Help me please ;( Yvea heb je deze mod algedownload? kijk dan es in de readme, daar staat meestal wel in hoe je iets installeerd Reageren
yvea0 Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Te gek! Weet iemand hoe ik deze mod activeer? Help me please ;( Yvea heb je deze mod algedownload? kijk dan es in de readme, daar staat meestal wel in hoe je iets installeerd Dit is de readme: klik Bewerkt: 20 januari 2007 door yvea0 Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Als je nou het TXT bestand upload en niet alles zo inzet het is namelijk erg irri te lezen. als je dat doet dan wil ik wel helpen Reageren
yvea0 Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Als je nou het TXT bestand upload en niet alles zo inzethet is namelijk erg irri te lezen. als je dat doet dan wil ik wel helpen Ik zal ff kijkenEDIT: klaar >>> Door Bling: Hier had je niet een hele nieuwe post voor hoeven maken. Gewoon je vorige post editten is voldoende. Ik heb jou trouwens al vaak genoeg gewezen op het plaatsen van onnodige berichten. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.