bolby Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 op de ps2 kon ik de drive school meteen al doen maar nu oip de pc kan dat niet meer hoe komt dit?? er staat namelijk geen rood cirkeltje waar zo'n ding zou moeten staan Reageren
-eend- Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) je kan de drive school pas doen als je in SF ben.. of als je daar al ben moet je eerst een paar missies doen en dan kan je naar de drive school Bewerkt: 19 januari 2007 door caviaIIIII Reageren
Typhoon Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Om de Driving School vrij te spelen moet je eerst de missie Deconstruction uitspelen. Dit is 1 van de 1e missie van San Fierro. Na die missie zal Jethro je bellen. Je moet die missie dus eerst even uitspelen. De missie bevind zich bij je garage in Doherty, San Fierro. Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) Voordat je naar de Driving School kan moet je de missie Deconstruction gedaan hebben dacht ik... Trouwens dat je op de PS2 meteen na een nieuw spel gestart te hebben al na de Driving School kan, heb ik nog nooit van gehoord... P.S. Het is de 3e missie... EDIT: Te laat... Bewerkt: 19 januari 2007 door VWO-er Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) Hey, Je zou na de missie: Deconstruction de derde missie van San Fierro, een telefoontje moeten krijgen, na dat telefoontje kan je de drive school doen! GTA-Freak2 EDIT: veel maar dan ook veel te laat! PS: Iedereen was wel dicht bij elkaar... Bewerkt: 19 januari 2007 door GTA-Freak2 Reageren
bolby Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 oh das wel k*t want ik zit helemaal vast ik heb net de missie badlands gedaan een nu heb ik totaal geen tekens meer van opdracht gevers op mn kaart staan en ik kan al wel in SF P.S. als ik bij de map op L druk heb ik ook geen opdracht gevers daar staan Reageren
Bv202 Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) oh das wel k*t want ik zit helemaal vast ik heb net de missie badlands gedaan een nu heb ik totaal geen tekens meer van opdracht gevers op mn kaart staan en ik kan al wel in SFP.S. als ik bij de map op L druk heb ik ook geen opdracht gevers daar staan Je kan de SF-missies doen na "Are you going to San Fierro?". http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...g_to_San_Fierro Deze zal je dus eerst moeten doen voor je in SF kan beginnen met missies EDIT: Ik las het topic hieronder niet, sorry. Bewerkt: 19 januari 2007 door Bv202 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.