patrickvb Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Ik heb een trailer gemaakt maar waar kan ik em nou laten zien? ik heb zelf geen ftp ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Als je zelf een trailer hebt gemaakt kan je hem mailen naar GTAGames.nl Wij kunnen hem dan in onze download database plaatsen. Liefst kleiner dan 15 MB en ook nog een beetje beeld kwaliteit. Ook geen 2 seconde beeld maar liefst een minuut of meer. Daarom is WMV compressie handig. zie meer info op http://www.gtagames.nl/mail.php Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
patrickvb Geplaatst: 19 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Bedankt heb et meteen gedaan! khoop dat hij er snel opstaat. mischien een link vanaf de homepage? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juriaan Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2004 (bewerkt) mm raar ik kan helemaal niks downloaden dan zegt hij dat ik niet mag linken van een andere site iemand hier een oplossing voor Bewerkt: 23 november 2004 door Juriaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 wat heb je juist gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Hoe groot ie ie? Anders kan ie ook wel bij mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2004 Hoe groot ie ie?Anders kan ie ook wel bij mij wat is je site ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.