Mirrrr Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) Laat ons hier horen en zien wat jouw favoriete liedje is. Op www.youtube.com kun je de meeste liedjes wel vinden. Maximaal 1 post per persoon per dag. Ik zal zelf met mijn favoriete liedje beginnen http://www.youtube.com/results?search_quer...p;search=Search November Rain van Guns 'n Roses Bewerkt: 20 januari 2007 door Mirrrr Reageren
RobertSA Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) http://www.youtube.com/watch?v=PfhXoRLQmj0 The Game-Let's Ride. Bewerkt: 19 januari 2007 door robertpsv Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) M'n favoriete liedje vind je ergens terug in m'n profiel, maar die is onlangs van YouTube gehaald. Daarom deze: The Lovin' Spoonful - Summer In The City Wat kijken jullie me nou raar aan? Bewerkt: 19 januari 2007 door Piet-Herr Reageren
Ice Banana Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (+44)- When your heart stop beating Bowling For Soup - Punk Rock 101 Deep Purple - Smoke on the water Metallica - Whiskey in the Jar And much much more... IB Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Meat Loaf - Bat Out Of Hell Edit: voeg er stiekem nog eentje aan toe: ook zo'n wereldnummer Reageren
Mirrrr Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Prince - Purple Rain http://youtube.com/watch?v=gg5I90zm2GI Reageren
Koen729 Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 U2 & Greenday - The Saints Are Coming http://www.youtube.com/watch?v=WNpfVNOW-Uw Reageren
PSP-Lover Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Easy Lover - Phil Collins & Philip Bailey Geweldige song! EDIT: Niet de echte videoclip trouwens... Bewerkt: 20 januari 2007 door PSP-Lover Reageren
Proximitus Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Is mijn favo nummer, altijd geweest sinds ik hem voor het eerst hoorde Bittersweet Symphony van The Verve Prachtig nummer en kan er nooit genoeg van krijgen ernaar te luisteren. Op de tweede plaats staat bij mij Clocks van Coldplay. Voorheen mijn favoriet, voordat ik Bittersweet symphony hoorde Meat Loaf - Bat Out Of Hell Dat was nog eens muziek, jammer dat het tegenwoordig minder is Bewerkt: 20 januari 2007 door Proximitus Reageren
Big Boss Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) 1. 2. Phil Collins - In The Air Tonight 3. Phil Collins - Another Day In Paradise Easy Lover - Phil Collins & Philip Bailey Geweldige song! EDIT: Niet de echte videoclip trouwens... Dit vind ik ook een goed nummer! Phil Collins maakt echt goede nummers! Bewerkt: 21 januari 2007 door Big Boss Reageren
ArticLight Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Muse - Knights Of Cydonia Muse - Starlight Linkin Park - Papercut Mijn favo's kan ik niet vinden Reageren
Sdajafol Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 (bewerkt) November Rain van Guns 'n Roses Mee eens, gigantisch goed nummer met een mooie clip, en vooral de solo op het einde is echt een meesterwerk. The Lovin' Spoonful - Summer In The CityWat kijken jullie me nou raar aan? Ik vind 'm eigenlijk wel iets hebben, typisch de jaren '60 muziek Meat Loaf - Bat Out Of Hell Nooit geweten dat Meat Loaf eigenlijk nog echt muziek kon maken ook Ik heb altijd een gruwelijke hekel gehad aan 'Paradise By The Dashboard Light', maar dit is nog best wel een lekker nummertje En mijn favoriete clip(s): Guns 'n Roses - November Rain, prachtige solo op het einde Black Label Society - In This River, niet de allerbeste band maar wel een topgitarist en uiteraard een tribute naar Dimebag Darrell. (Death metal voordat death metal was wat death metal is )Pantera - Domination, geweldig hoe het nummer zoveel energie uit straalt. Afgezien van November Rain niet echt boeiende filmpjes, maar wel een stel erg goede nummers (in mijn ogen dan ), en daar gaat het vaak toch om. Edit: Bijna vergeten, uiteraard hoort deze erbij: Deep Purple - Child In Time Bewerkt: 21 januari 2007 door Sdajafol Reageren
Ice Banana Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Sweeet Pantera was ik warempel vergeten Pantera - Domination (Live) slipknot- duality(stiemem vind ik deze heel euh boodschapvol,of hoe zeg je dat? Gevoel Lordi - Devil Is A Loser AC/DC - Whole Lotta Rosie Jaws theme And much much more... IB Reageren
Little Gangster Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Mr. Pregnant - Do0o Do0o Man Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.