Silverbyte Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) Ik zit met een probleem, als ik op de grond sta met een vliegtuig, kan ik niet sturen, ik kan pas sturen wanneer het vleigtuig is opgestegen. Ik zit nu bij Vertical Bird, en aan het eind moet ik die Hydra de hangar inrijden, maar dat gaat dus niet. Kan iemand me hiermee helpen? Bewerkt: 19 januari 2007 door Silent Thunder Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Ik weet wel wat jij verkeerd doet. Jij probeert waarschijnlijk op de grond te sturen met de pijltjes naar links en rechts ofzo, maar dit heeft net zoals bij echte vliegtuigen nauwelijks effect. Gebruik hiervoor het staartroer, dat standaard gebonden is aan de toetsen E en Q. Op de playstation zijn dat volgensmij de knoppen R2 en L2. Nuke[NL] Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 nuke [nl] heeft het goed uitgelegd .. maar snap je het nou .. ? >>> Door Bling: Je post voegt geen enkele waarde toe aan het topic, en daarom versta ik deze post ook onder de categorie "spam". Dit soort posts voortaan vermijden aub. <<< Reageren
Silverbyte Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Ah oke, daar was ik dus zelf nooit op gekomen. Dan kan ik nu weer verder met die missie, bedankt guys. Reageren
Dexist Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) nog een tip als je met de hydra wilt stunten: op de kop vliegen: een looping maken zover dat je op de kop bent, dan is W omhoog en S omlaag op z'n zij vliegen: druk wanneer je aardig wat speed hebt op DofA en ben je dan op z'n zij druk dan steeds snel A en D achter elkaar. en af en toe W of S voor extra fun Bewerkt: 20 januari 2007 door xSANx-xERWINx Reageren
Ophion Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Heeft dat er mee tte maken ? hij wil alleen weten hoe je over de grond kan rijden met een hydra Reageren
Beany Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Lol. Ik heb er ook 2 dagen over gedaan om erachter te komen hoe je op de grond kon sturen. Heb denk ik wel 5 keer een vliegtuig opgeblazen waar ik zelf inzat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.