Jump to content

Vinewood Hills Mansion

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vraag me dit al lang af: Waarom kan ik niets door die ramen van het Vinewood Hills Mansion zien?

Hierzo bv.

vinewood2tz2.png

en hier

vinewood3nm1.jpg

deze foto's zijn afkomstig van R* officiele website. en hier zie je het wel :?

Dus het heeft waarschijnlijk niets te maken met mods of wel?

Ik heb GTA:SA op de PS2 dus dat verklaard al zeker weer iets.

Als het nodig is dan post ik wel een foto.

Bewerkt: door MASTERMIND
Geplaatst:

Dat weet ik niet waarom dat er uit is gehaald, het helipad op het dak van het San Fierro Medical is er ook zonder verklaarbare reden uitgehaald, op dat dak staan echter wél nog twee helikopters.

Daar is Rockstar bekend om (geworden), alle leuke dingen er (net) voor de release uithalen.

Geplaatst:

gebruik je codes want misschien komt het daardoor :N ?

succes alvast :bier:

G-D

>>> Door Bling: Codes veranderen niet het uiterlijk van een gebouw, en bovendien is hierboven al duidelijk uitgelegd wat de oorzaak is van de verdwijning van het interieur. Beter lezen dus de volgende keer. ;) <<<

Geplaatst:

Tja, ik vind het jammer dat ze het eruit hebben gelaten.

Bedankt voor antwoorden, maar ik heb sa op de ps2 dus mods zijn geen opties :bier:

Iedereen bedankt :D

Geplaatst:
maar ik heb sa op de ps2 dus mods zijn geen opties

dat kan wel :Y d.m.v. Armax maar dat kost je weer 30 euro voor een cheatapparaat ;) maar voor het geval je wilt: Bol.com is een goeie oplossing ;)

Geplaatst:

maar ik heb sa op de ps2 dus mods zijn geen opties

dat kan wel :Y d.m.v. Armax maar dat kost je weer 30 euro voor een cheatapparaat ;) maar voor het geval je wilt: Bol.com is een goeie oplossing ;)
Met armax alleen kan je nog geen mods installeren, daar is volgens mij meer voor nodig, daarnaast kan marktplaats of een vergelijkbare verkooppunt een goedkopere oplossing bieden voor armax :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...