MASTERMIND Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) Ik vraag me dit al lang af: Waarom kan ik niets door die ramen van het Vinewood Hills Mansion zien? Hierzo bv. en hier deze foto's zijn afkomstig van R* officiele website. en hier zie je het wel Dus het heeft waarschijnlijk niets te maken met mods of wel? Ik heb GTA:SA op de PS2 dus dat verklaard al zeker weer iets. Als het nodig is dan post ik wel een foto. Bewerkt: 19 januari 2007 door MASTERMIND Reageren
Big Boss Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Dat weet ik niet waarom dat er uit is gehaald, het helipad op het dak van het San Fierro Medical is er ook zonder verklaarbare reden uitgehaald, op dat dak staan echter wél nog twee helikopters. Daar is Rockstar bekend om (geworden), alle leuke dingen er (net) voor de release uithalen. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 ja zoals bijvoorbeeld de vliegbasis in gta vice city die had ik egt graag willen zien Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 gebruik je codes want misschien komt het daardoor ? succes alvast G-D >>> Door Bling: Codes veranderen niet het uiterlijk van een gebouw, en bovendien is hierboven al duidelijk uitgelegd wat de oorzaak is van de verdwijning van het interieur. Beter lezen dus de volgende keer. <<< Reageren
Suburban Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 nee geen codes dat weet ik zeker. het is er vast uitgehaald en kun je met een mod er weer in zetten Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Tja, ik vind het jammer dat ze het eruit hebben gelaten. Bedankt voor antwoorden, maar ik heb sa op de ps2 dus mods zijn geen opties Iedereen bedankt Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 maar ik heb sa op de ps2 dus mods zijn geen opties dat kan wel d.m.v. Armax maar dat kost je weer 30 euro voor een cheatapparaat maar voor het geval je wilt: Bol.com is een goeie oplossing Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 maar ik heb sa op de ps2 dus mods zijn geen optiesdat kan wel d.m.v. Armax maar dat kost je weer 30 euro voor een cheatapparaat maar voor het geval je wilt: Bol.com is een goeie oplossing Met armax alleen kan je nog geen mods installeren, daar is volgens mij meer voor nodig, daarnaast kan marktplaats of een vergelijkbare verkooppunt een goedkopere oplossing bieden voor armax Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.