BigBear Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Ik vraag me eigelijk af waar de Da Nag Gang te vinden, ik zou graag buiten missies op hun schieten maar ik weet niet in welke buurt ze "rondhangen". Mvg Junkie Big Bear Reageren
maikel jonson Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 ze zitten enkel in de misie's denk ik Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Als je soms de Da Nang Boys bedoelt >>hier<< een link op WikiGta + een quote Dit is een Vietnamese straat gang, die erg sterk is, maar verder niet erg bekend in de gang wereld. Zijn zeer gewelddadig, en hebben serieuze maar ook echt grote ruzie met de Chinese (Triads) gangs. Zij hebben Vietnamese steil qua kleding, en sommige hebben Army op hun t-shirts staan. Hangen veel rond in hun eigen buurt en zijn vaak te vinden in groepjes. Reageren
BigBear Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Wat is dan hun "eigen" buurt? Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 ze hangen vaak rond in het haven gebied van San Fierro Reageren
Koen729 Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Je weet wel, dat benziene station waar je in 'Wear Flowers in Your' was. Dan zal Truth zeggen 'This is Vietnamese gang territory, Butterfly Childeren, Da Nang Boys and things'. In die buurt hangen ze ook rond Langs de oostkust van SF. Reageren
Twankala Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 ze zijn vaak bij het eerste huis van woozie. hier op de kaart: http://img109.imageshack.us/img109/2844/naamloos77dp.png ik weet de preciese plek niet, maar misschien kan iemand anders precieser zijn. >>> Door Dutchy3010: Van plaatje link gemaakt. Laat voortaan even het witte weg, dan was hij wel binnen de maximale grootte van plaatjes geweest.<<< Reageren
MartyCeha Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 (bewerkt) Rond die lange weg langs de oost"kust" van San Fierro, in de haven en in de buurt van Gant Bridge >>> Door Dutchy3010: Dit antwoord was in dit topic al gegeven. Als je geen nuttige toevoeging hebt aan een topic, hou dan die post ook voor je.<<< Sorry, niet gezien... Bewerkt: 22 januari 2007 door MartyCeha Reageren
maikel jonson Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 ze zijn vaak bij het eerste huis van woozie.hier op de kaart: http://img109.imageshack.us/img109/2844/naamloos77dp.png ik weet de preciese plek niet, maar misschien kan iemand anders precieser zijn. >>> Door Dutchy3010: Van plaatje link gemaakt. Laat voortaan even het witte weg, dan was hij wel binnen de maximale grootte van plaatjes geweest.<<< ik denk niet dat ze bij het huis van woezie komen (mijn mening) Reageren
Typhoon Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 ik denk niet dat ze bij het huis van woezie komen (mijn mening) The Da Nang Boys hebben grote ruzie met de Triads, dit is de gang van Woozie. The Da Nang Boys lopen dus niet bij Woozie in de buurt, want dit is het gebied van de Triads. Ze zijn ook Chinees en 1tje lijkt heel erg veel op het hoofdpersonage van de game 'Bully'. Dus zoals hierboven ook al een paar gezegt is, ze lopen niet bij Woozie rond maar in het haven gebied van San Fierro (Easter Basin, Esplanade East). Ze komen trouwens in alle missies van Woozie bij de voor. Dus je zult ze vast wel eens gezien hebben. Het kaartje van twankala klopt dus niet. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Maar wat ik raar vind aan Da Nang Boys. Eigelijk over het algemeen. Ik zie in San Fierro haast alleen maar overal San Fierro Rifa rond hangen ook op de plekken van The Da Nang Boys hangen die rond. Maar op de plekken van de Traids zie je ze nooit. Ik dacht dat alle gangs elkaar vijandelijk vinden en op elkaar gaan schieten. De San Fierro Rifa hebben geen eens wapens. De Traids hebben gelijk al AK 47's en de Da Nang Boys hebben zoals alle andere Gangs gewoon Tec-9's kortom ik vind de Gangs maar een raar zooitje in San Fierro. Hoe komt dit ? Ik kom haast alleen maar San Fierro Rifa tegen en haast geen Da Nang Boys. Soms zie ik wel 20 Da Nang Boys en soms weer hellemaal niks. Ik gebruik geen cheats en mods. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Dat komt simpelweg omdat niemand 24 uur lang op dezelfde plek rondhangt, ook niet in real-life. Dat er veel San Fierro Rifa rondloopt, ben ik met je eens, dat is nogal vreemd geregeld. En zo heel af en toe komt ik nog een verdwaalt Da Nang Gang mannetje tegen in Chinatown. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.