Jericho Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Weet iemand een download link van gmax ? Ik kan er nergens 1 vinden Reageren
Goliat Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Ja hoor, die kan je hier downloaden: Gmax Reageren
Jericho Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Ja hoor, die kan je hier downloaden: Gmax geen een van de mirrors werken Reageren
Bassiej Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Op turbosquid staat hij ook: hier de directe link is hier Reageren
Jericho Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Op turbosquid staat hij ook:hier de directe link is hier Er komt altijd een error als ik wil gaan installeren Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Dan ligt het denk ik aan jouw PC want ik heb hem gewoon van Turbosquid gedownload en dat ging helemaal goed. Maar ik weet verder geen links zoek ff op Google? EDIT: Ow ja vergeten wat voor error staat er? Bewerkt: 20 januari 2007 door Clowntje_93 Reageren
Jericho Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Dan ligt het denk ik aan jouw PC want ik heb hem gewoon van Turbosquid gedownload en dat ging helemaal goed. Maar ik weet verder geen links zoek ff op Google? EDIT: Ow ja vergeten wat voor error staat er? 1321 error iets van readme.rtf Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 G-Max is naar mijn weten nog altijd een programma van Autodesk. Hoewel er dit op hun site staat: - - - - - - - - - - Autodesk® G-Max Product Information As of October 6, 2005, Autodesk will no longer offer Gmax® software as a stand-alone product. If you are interested in other 3D animation, modeling, and rendering applications from Autodesk please check out Autodesk® 3ds Max® software. You can download a free 30-day trial, view product demonstrations, read customer success stories, and get more information about this powerful, versatile product. Vrije vertaling: Product informatie Sinds 6 oktober 2005 biedt Autodesk G-Max® niet meer aan als een Stand-Alone product. Als u geïnteresseerd bent in andere 3D animaties, modeling en render programma's van Autodesk, bekijk dan ook deze software: Autodesk® 3Ds Max®. U kunt gratis een trial van 30 dagen downloaden, product demonstraties bekijken, succesvolle verhalen van klanten bekijken en meer informatie krijgen over dit krachtige, veelzijdige product. - - - - - - - - - - Ze staan blijkbaar nogal op hun ®'s Reageren
Jericho Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Bedankt ! Spijtig dat hij niet meer bestaat. Reageren
Thundercover Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Dat volg ik even niet. Afgelopen najaar heb ik nog Gmax gedownload en met succes geïnstalleerd. Dus dat klopt dan niet met het bericht van Big Boss uit 2005. Ik zal proberen te zoeken waar ik het gedownload heb. Reageren
Wazuup Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Dit staat inderdaad op hun website (al heel lang btw) maar je kunt het gewoon nog legaal downloaden van Turbosquid. Je moet hier dan wel eerst je email invullen, zodat ze je een activatie code kunnen opsturen waarmee je je software kunt activeren. Krijg je deze niet, kijk dan goed tussen je spam/ongewenste mail mappen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.