Jump to content

gmax

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dan ligt het denk ik aan jouw PC want ik heb hem gewoon van Turbosquid gedownload en dat ging helemaal goed. Maar ik weet verder geen links zoek ff op Google? :?

EDIT:

Ow ja vergeten wat voor error staat er?

Bewerkt: door Clowntje_93
Geplaatst:
Dan ligt het denk ik aan jouw PC want ik heb hem gewoon van Turbosquid gedownload en dat ging helemaal goed. Maar ik weet verder geen links zoek ff op Google? :?

EDIT:

Ow ja vergeten wat voor error staat er?

1321 error iets van readme.rtf

Geplaatst:

G-Max is naar mijn weten nog altijd een programma van Autodesk. Hoewel er dit op hun site staat:

- - - - - - - - - -

Autodesk® G-Max

Product Information

As of October 6, 2005, Autodesk will no longer offer Gmax® software as a stand-alone product. If you are interested in other 3D animation, modeling, and rendering applications from Autodesk please check out Autodesk® 3ds Max® software. You can download a free 30-day trial, view product demonstrations, read customer success stories, and get more information about this powerful, versatile product.

Vrije vertaling:

Product informatie

Sinds 6 oktober 2005 biedt Autodesk G-Max® niet meer aan als een Stand-Alone product. Als u geïnteresseerd bent in andere 3D animaties, modeling en render programma's van Autodesk, bekijk dan ook deze software: Autodesk® 3Ds Max®. U kunt gratis een trial van 30 dagen downloaden, product demonstraties bekijken, succesvolle verhalen van klanten bekijken en meer informatie krijgen over dit krachtige, veelzijdige product.

- - - - - - - - - -

Ze staan blijkbaar nogal op hun ®'s

Geplaatst:

Dat volg ik even niet. Afgelopen najaar heb ik nog Gmax gedownload en met succes geïnstalleerd. Dus dat klopt dan niet met het bericht van Big Boss uit 2005. Ik zal proberen te zoeken waar ik het gedownload heb.

Geplaatst:

Dit staat inderdaad op hun website (al heel lang btw) maar je kunt het gewoon nog legaal downloaden van Turbosquid. Je moet hier dan wel eerst je email invullen, zodat ze je een activatie code kunnen opsturen waarmee je je software kunt activeren. Krijg je deze niet, kijk dan goed tussen je spam/ongewenste mail mappen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...