Talietje Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) Ik heb een zeer raar probleempje, als iemand me wilt helpen: zekeeeeeer béédankt!!! : Je ziet deze afbeelding?: http://www.riegah.com/GTAForum/tallex/sims%20probleem.PNG Wel het is vreemd hé? Je ziet die twee mannetjes tegen mijn huis staan, precies dat ze in een auto zitten en die gaan maar niet weg!!! ik kan niets met ze doen! Ik heb al een paar keren besteld aan de telefoon voor bootschappen.. en die manntjes kwamen maar niet en plots stonden ze aan mijn huis, ze bewegen niet! ik kan niet met ze praten en al!! Ze zitten gewoon vast. HOE KAN IK DIT OPLOSSEN?????? *mijn sims beginnen wel honger te krijgen hoor want hun koelkast is leeg + dat de mannetjes met hun boodschappen vast zitten!! Help me asjeblieft!! >>> Door Jowx: Ik heb je plaatje even in een link veranderd, een plaatje in een post mag maximaal 640x480 pixels zijn. Daar naast versleep ik dit topic even naar het 'Overige Genres Forum'.. ^^ <<< Bewerkt: 19 januari 2007 door Jowx Reageren
gammie_ Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Hallo tallex Inderdaad een heel raar probleem. Ik denk zelf dat het een ''bug'' is foutje in het spel, ik heb heel soms ook wel eens gehad dat er wat raars gebeurden, wat ik toen gedaan heb is gewoon de familie verhuizen naar een ander huis, bij mij was het probleem(pje) toen wel verholpen. Dus probeer dat eerst eens Lukt dat ook niet, dan kun je beter even De Sims 2 herinstalleren. Succes, Global. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 Ik heb een zeer raar probleempje, als iemand me wilt helpen: zekeeeeeer béédankt!!! :Je ziet deze afbeelding?: http://www.riegah.com/GTAForum/tallex/sims%20probleem.PNG Wel het is vreemd hé? Je ziet die twee mannetjes tegen mijn huis staan, precies dat ze in een auto zitten en die gaan maar niet weg!!! ik kan niets met ze doen! Ik heb al een paar keren besteld aan de telefoon voor bootschappen.. en die manntjes kwamen maar niet en plots stonden ze aan mijn huis, ze bewegen niet! ik kan niet met ze praten en al!! Ze zitten gewoon vast. HOE KAN IK DIT OPLOSSEN?????? *mijn sims beginnen wel honger te krijgen hoor want hun koelkast is leeg + dat de mannetjes met hun boodschappen vast zitten!! Help me asjeblieft!! Om dan nog even op je andere vraag terug te komen. Boodschappen kun je ook in de stad halen, dat hoeft niet persé via de telefoon. Ik zou dus zeggen; Ga naar de stad, en haal daar je boodschappen. Met je andere probleem kun je ook niet veel anders dan het gewoon accepteren, of zoals 'Global' al zegt, verhuizen. Misschien kan je de nieuwste patch nog even instaleren, die kan je hier downloaden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.