stink Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2007 kan iemand mij helpen? ik weet niet hoe je opgeslagen filmpjes kan afspelen in windows weet iemand welke software ik nodig heb ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2007 kan iemand mij helpen?ik weet niet hoe je opgeslagen filmpjes kan afspelen in windows weet iemand welke software ik nodig heb ? Je zou Fraps kunnen gebruiken. De filmpjes worden opgeslagen in de map waar je Fraps geïnstalleerd hebt. Fraps kun je downloaden bij de downloads hier op GTAForum. Ik hoop dat het je lukt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gijsisok Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 Je kan ook Game Cam Lite proberen. Die heeft aan de bovenkant geen reclame staan en geen 30 seconden limiet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) Klik met je rechter muisknop op je opgeslagen filmpje, ga dan naar 'Openen met', en kies dan 'Windows Media Player'. Plaatje: Bewerkt: 4 maart 2007 door DenkaanHenk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.