Jump to content

Extreem trage GTA SA


Kinzorro

Recommended Posts

Ow, bedankt voor de info Mathijs maar het valt me op dat als ik met een snelle auto op of langs de platteland rij dan verschijn er pas gras enz als ik er naast rij dus in principe moet het natuur EN gebouwen me inhalen dat snap ik niet. Geld Draw distance ook voor de natuur en gebouwen of alleen auto's?

En ik speel liever in grote gebieden das veel leuker dan lijkt het realistischer.

Volgens mij geldt de 'Draw distance' voor alles. In ieder geval wel voor de gebouwen en het landschap. Je geeft het zelf al aan dat alles jou moet inhalen. Dit heb ik ook wel eens, maar er is vrees ik niet veel aan te doen. Op zich is dit wel logisch natuurlijk, de instellingen staan vrij laag. Dit zal je ook hebben als je bijvoorbeeld uit een vliegtuig springt, de grond onder je is heel erg wazig en wordt pas toonbaar als je dichtbij komt. Probleem is wel te verhelpen door je instellingen hoger te zetten, maar als je dat doet begint het weer te stotteren. Ik denk dat je het op dit moment moet nemen zoals het is, misschien kan je nog een klein beetje spelen met de instellingen spelen maar ik zou, als ik jou was, er niet te veel meer aan doen. Het is niet anders.

Wat bedoelen jullie trouwens met 'instellingen op laag zetten'?

De resolutie veranderen?

Want ik zie dat vaak dat jullie dat zeggen :$

Hiermee bedoelen ze de beeldinstellingen veranderen, dit kun je doen in Options -> Display options -> Advanced

Dan kom je in dit tabblad:

dispalyadvanced5vv.jpg

Hierin kun je dan al deze instellingen veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kinzorro

    11

  • GTA_XP

    6

  • Beany

    4

  • -Matthijs-

    3

Bigbear, ik denk niet echt dat de X-box een zwakke computer is want ik neem aan dat ie het op normale snelheid doet op mooie resolutie en DAT is denk ik veel beter dan de PC-versie :) Enne Beany, zoals Mathijs al zei; Instellingen op laag zetten betekent niet alleen resolutie op laag zetten maar ook Visual Graphics Quality lager zetten of Draw distance lager zetten en Anti - aliasing en dat was het zo'n beetje. Dus veel meer dan alleen resolutie :*D Maar kheb nu geaccepteerd dat ik het maar moet spelen met 800x600x32 btw das toch niet zo heeel slecht dus ik overleef het wel denk k ^_^

Dankje Kinzorro :puh:

Nu weet ik wat die mensen ermee bedoelen.

(Edit) Nu zie ik dat er al een 2e pagina was :O

Oke bedankt Gtwien!

Bewerkt: door Beany
Link to comment
Delen op andere websites

Graag Gedaan Beany, maarre kzit nu nog met één raar probleempje die ( denk ik ) zo opgelost is maar kweet niet hoe: Als ik in een lange straat sta dan zie ik vanaf 10 meter afstand helemaal zwart. Dus je moet er naar toe lopen om het de originele kleur te geven van de straat. Dit is best irritant en raar want ik had dit eerst niet. Wie kan me helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Tsjah, tis irritant hè Hooligun? Nu nog wachten tot iemand weet hoe die dit probleem kan oplossen :)

En voor de herhaling: Als ik gta_sa.set verwijder dan is dat zwarte verdwenen en is het weer mooi maar na paar minuutjes verschijnt het weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsjah, tis irritant hè Hooligun? Nu nog wachten tot iemand weet hoe die dit probleem kan oplossen :)

En voor de herhaling: Als ik gta_sa.set verwijder dan is dat zwarte verdwenen en is het weer mooi maar na paar minuutjes verschijnt het weer.

Wat zijn je specs dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dit hele bericht gelezen had zou je dit wel weten:

Besturingssysteem: Microsoft Windows XP Professional (5.1, build 2600)

Systeemfabrikant: VIA

Systeemmodel: K7VM4

BIOS: Default System BIOS

Processor: AMD Athlon™ XP 1800+, MMX, 3DNow, ~1.5GHZ

Geheugen: 768MB RAM

Wisselbestand: 330MB Gebruikt, 1543MB Beschikbaar

DirectX-versie: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

Graphic Card info

Naam: NVIDIA GeForce 6200

Fabrikant: NVIDIA

Chiptype: GeForce 6200

DAC-Type: Integrated RAMDAC

Totaal Geheugen: 128.0 MB

Huidige: 1280x1024 (32 bit) (75Hz)

Beeldscherm: Plug en Play-Monitor

TOTAAL C-schijf + D-schijf Grootte Beschikbaarheid: 25.68 GB

Bewerkt: door Gtwien
Link to comment
Delen op andere websites

Hehehe ik denk dat ik de oplossing zelf heb gevonden. Het komt doordat ik de Visual Graphics Quality op low heb maar nu heb ik het verzet naar high en al dat zwart is en blijft weg. Bij medium is het nog steeds zichtbaar maar duidelijk minder,bij high is alles weg maar op slechts enkele momenten klein beetje zwart en bij very high is ALLES maar dan ook ALLES weg ;) Onthouden hè Hooligun jij hebt dit probleem toch ook als ik me niet vergis, dus goed lezen.

Link to comment
Delen op andere websites

:N

Hehehe ik denk dat ik de oplossing zelf heb gevonden. Het komt doordat ik de Visual Graphics Quality op low heb maar nu heb ik het verzet naar high en al dat zwart is en blijft weg. Bij medium is het nog steeds zichtbaar maar duidelijk minder,bij high is alles weg maar op slechts enkele momenten klein beetje zwart en bij very high is ALLES maar dan ook ALLES weg ;) Onthouden hè Hooligun jij hebt dit probleem toch ook als ik me niet vergis, dus goed lezen.

Heheh :D:-( Ik kan niks op hoog zetten door de videokaart :-(:-(:-(:-(

Link to comment
Delen op andere websites

Om van het probleem af te zijn, kún je natuurlijk

een betere grafische kaart gaan kopen, ik weet

bijna zeker dat je de settings dan wel op 'High' of 'very High' kunt zetten.

GTA: San Andreas werkt het beste met grafische kaarten

van NVidia.

Bewerkt: door Silent Thunder
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...