Suburban Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Geplaatst: 6 juli 2007 (bewerkt) man, bijna had je de beurt ik zet de fouten er even in: onderstreept = goed schuin = fout los Carnales: Troy & Dex westside rollerz: Lynn & Donnie Vice Kings: Gap en Dex TIP: Lynn gaat dood na een tijdje tijdens de rollerz, iemand neemt het aanvallen over ( wel een saint ) dus wie Bewerkt: 6 juli 2007 door Suburban Reageren
Ice Banana Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 los Carnales: Troy & Dex westside rollerz: Lynn & Troy Vice Kings: Gap en Dex IB Reageren
Suburban Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 nope ook niet TIP ( nu weten de meesten hem hoop ik ): HIJ en Troy vonden je op straat in het begin van het spel ( zo kwam je in de saints ) Reageren
Ice Banana Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 (bewerkt) Julius dan? los Carnales: Troy & Dex westside rollerz: Lynn & Julius Vice Kings: Gap en Dex IB Bewerkt: 8 juli 2007 door ICE BANANA Reageren
Suburban Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 dat is hem ! aan jou de beurt Ice Reageren
Ice Banana Geplaatst: 9 juli 2007 Rapport Geplaatst: 9 juli 2007 (bewerkt) (! _ !) (^.^) Welk wapen is dit in Battlefiled 2? Graag de naam en niet gewoon " Een sniper rifle" IB Bewerkt: 9 juli 2007 door ICE BANANA Reageren
Backsmash Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 volgens mij is dat een sniper nee serieus, is het een M95? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Dat is het, het is een m95!, u wint...een privedans van Pietje II! En een nieuwe vraag hier ook IB Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Geplaatst: 30 juli 2007 Dat is het, het is een m95!, u wint...een privedans van Pietje II!En een nieuwe vraag hier ook IB ok het is nu 17 dagen later en Backsmash reageert niet, hebben mensen hem al gepb't of zal ik een nieuwe vraag stellen? In het laatste geval is dit de vraag: In opdracht van wie en waarom moet je Mr. Swing king vermoorden in de allereerste missie van hitman 4 blood money??? Reageren
Jack89 Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Van de moeder van een omgekomen jongen in de kermis. Swing King zou ervoor geld krijgen, wat later heel anders blijkt:P Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 Van de moeder van een omgekomen jongen in de kermis.Swing King zou ervoor geld krijgen, wat later heel anders blijkt:P Dit is helemaal goed, volgende vraag is voor joU!!! Reageren
Jack89 Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 ok:P hier komt ie. Spel: The elder scrolls iV oblivion je bent in een ..... je moet daaruit weg zien te komen:P dat is in het begin van het spel. Dus de vraag is waaruit moet je een uitweg vinden in het begin van het spel:P Reageren
Jack89 Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 gevangenis Geweldig, jij bent Reageren
Froodooo Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Ik denk dat we maar weer eens leven in dit topic moeten gooien, daarom start ik nu even een nieuwe vraag: Need for Speed: ProStreet is de nieuwste telg in de NFS serie. Wat is (volgens mij ) het grootste verschil met bijvoorbeeld NFS Carbon of NFS Most Wanted? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.