Galiorix Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Ik denk dat we maar weer eens leven in dit topic moeten gooien, daarom start ik nu even een nieuwe vraag:Need for Speed: ProStreet is de nieuwste telg in de NFS serie. Wat is (volgens mij ) het grootste verschil met bijvoorbeeld NFS Carbon of NFS Most Wanted? Schademodellen Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 het grootse verschil is denk ik dat je nu niet alleen Tuner cars hebt , maar onderandere ook muscle cars , exotic cars , enzovoorts , dat was namelijk niet in de vorige NFS's te vinden. ( even mijn mening , ik vind dat heel nage-aapt van Midnight club ) Reageren
Froodooo Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 SchademodellenInderdaad een nieuwe feature/een verschil, maar niet degene die ik zoek.het grootse verschil is denk ik dat je nu niet alleen Tuner cars hebt , maar onderandere ook muscle cars , exotic cars , enzovoorts , dat was namelijk niet in de vorige NFS's te vinden. Dat is 'm ook niet. Trouwens, in NFS Carbon heb je de altijd de keuze uit Tuner cars, Muscle cars en Exotic cars, die groepen waren er in het vorige deel dus ook al. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Je moet nu soms remmen? Geen free-roaming? Reageren
Harrison Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 (bewerkt) Uhm, bij het spel kan je meerdere malen over de kop vliegen? Bewerkt: 7 december 2007 door Harrison Reageren
Froodooo Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Allebei een goed antwoord gegeven, maar niet degene die ik zoek. Hint: Het heeft iets te maken met de 'aard' van het racen, dat kunnen in dit geval twee dingen zijn. In de vorige delen was het ........, maar nu zijn het ...... straatraces. Kijk hier: [http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1243747] bij de FAQ, vijfde vraag Reageren
Velaro Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Allebei een goed antwoord gegeven, maar niet degene die ik zoek.Hint: Het heeft iets te maken met de 'aard' van het racen, dat kunnen in dit geval twee dingen zijn. In de vorige delen was het ........, maar nu zijn het ...... straatraces. Kijk hier: [http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1243747] bij de FAQ, vijfde vraag Nu zijn het 'officiele' of 'legale' races, vroeger illigale straatraces. Reageren
moechy Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 nee dat is prostreet volgens mij is het zo NFS MW is het dag en in NFS carbon is het nacht Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 NFS ProStreet heeft gesloten circuits, en NFS Carbon en NFS Most Wanted open circuits. Reageren
Froodooo Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Allebei een goed antwoord gegeven, maar niet degene die ik zoek.Hint: Het heeft iets te maken met de 'aard' van het racen, dat kunnen in dit geval twee dingen zijn. In de vorige delen was het ........, maar nu zijn het ...... straatraces. Kijk hier: [http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1243747] bij de FAQ, vijfde vraag Nu zijn het 'officiele' of 'legale' races, vroeger illigale straatraces. Dat is inderdaad wat ik wilde horen, Velaro, je bent de volgende die een vraag mag stellen. Reageren
Velaro Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Volgende vraag: welke game is dit, en wie is de ontwikkelaar/uitgever? En ja, ik heb hem al gespeeld als een van mijn eerste games. Reageren
moechy Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 (bewerkt) miami speedboat racer? Bewerkt: 8 december 2007 door moechy Reageren
K.O. Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 (bewerkt) Speedboat Attack? Nee lijkt er niet op. Ik houd het ook op Miami Speedboat Racer, maar vertel er bij dat het ontwikkeld is door Davilex Bewerkt: 8 december 2007 door K.O. Reageren
Harrison Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Miami Speedboat Racer Ik weet niet zeker door wie het is ontwikkeld, maar ik hou het op Davilex Reageren
moechy Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 dit heeft K.O al gezegd en jullie gaan met mijn antwoord lopen wel dan geef ik nog wat extra info hé. Het IS van davilex. ik kan de systeemeisen ook nog geven Windows 95/98/2000 pentium II 32MB intern geheugen 50MN hardeschijfruimte cd-rom speler 16bits videokaart sua geluidskaart Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.