Grove4L Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Geplaatst: 1 januari 2008 Ergens tussen februari en april 2008. Reageren
Harrison Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Maar ik wil de precieze datum weten Reageren
philip14 Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Maar ik wil de precieze datum weten Die is er nog niet Reageren
Ice Banana Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) Eind februari of Begin maart , De exacte datum is nog niet bekend man ,zoals hierboven eigelijk al gezegd werd Bewerkt: 3 januari 2008 door ICE BANANA Reageren
Harrison Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Eigenlijk wou ik 25 april weten Maarja, Grove4L mag Reageren
Grove4L Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Bij het einde van de oorlog in Halo3 wordt er een nagedachtenis gehouden voor alle overleden soldaten. Master Chief is hier ook bij. Ze denken dus dat dood is. Maar wij weten wel beter. Wat is er gebeurd toen Chief, Arbiter en Cortana in het UNSC-schip van de bijna ontploffende Halo wegvlogen? Reageren
philip14 Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Bij het einde van de oorlog in Halo3 wordt er een nagedachtenis gehouden voor alle overleden soldaten. Master Chief is hier ook bij. Ze denken dus dat dood is. Maar wij weten wel beter.Wat is er gebeurd toen Chief, Arbiter en Cortana in het UNSC-schip van de bijna ontploffende Halo wegvlogen? Nog nooit Halo gespeeld maar wel even opgezocht: Als de speler wacht tot na de aftiteling ziet men dat de Master Chief en Cortana nog steeds leven. Ze werden afgesplitst van de Arbiter toen het warpportaal sloot en daardoor het schip in twee werd gedeeld. Terwijl ze hulpeloos driften door de ruimte verstuurt Cortana noodsignalen terwijl de Master Chief zichzelf invriest en zegt: "Maak me wakker... als je me nodig hebt." Cortana zegt dat het wel jaren kan duren voordat iemand hen oppikt. Als de speler het spel op het hoogste niveau heeft uitgespeeld, ziet men hoe het stuk van The Dawn waarin de Master Chief en Cortana zitten, zicht beweegt in de richting van een planeet Reageren
Grove4L Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 (bewerkt) Bij het einde van de oorlog in Halo3 wordt er een nagedachtenis gehouden voor alle overleden soldaten. Master Chief is hier ook bij. Ze denken dus dat dood is. Maar wij weten wel beter.Wat is er gebeurd toen Chief, Arbiter en Cortana in het UNSC-schip van de bijna ontploffende Halo wegvlogen? Nog nooit Halo gespeeld maar wel even opgezocht: Als de speler wacht tot na de aftiteling ziet men dat de Master Chief en Cortana nog steeds leven. Ze werden afgesplitst van de Arbiter toen het warpportaal sloot en daardoor het schip in twee werd gedeeld. Terwijl ze hulpeloos driften door de ruimte verstuurt Cortana noodsignalen terwijl de Master Chief zichzelf invriest en zegt: "Maak me wakker... als je me nodig hebt." Cortana zegt dat het wel jaren kan duren voordat iemand hen oppikt. Als de speler het spel op het hoogste niveau heeft uitgespeeld, ziet men hoe het stuk van The Dawn waarin de Master Chief en Cortana zitten, zicht beweegt in de richting van een planeet Is het eigenlijk toegelaten om op te zoeken? Moet het niet parate kennis zijn? Ik weet zeker dat je bron Wikipedia is. Maar goed, de beurt is aan jou! (Ik zoek namelijk zelf ook op... ) Bewerkt: 8 januari 2008 door Grove4L Reageren
philip14 Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Wikipedia?Ik? Ik weet van niks Hoe Heet de hoofdpersoon in de game Black? Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 (bewerkt) Wikipedia?Ik? Ik weet van niks Hoe Heet de hoofdpersoon in de game Black? AAAAh goeie game dat is natuurlijk Sgt. 1st. Class Jack Kellar Bewerkt: 8 januari 2008 door starwars cat Reageren
philip14 Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Geplaatst: 8 januari 2008 Wikipedia?Ik? Ik weet van niks Hoe Heet de hoofdpersoon in de game Black? AAAAh goeie game dat is natuurlijk Sgt. 1st. Class Jack Kellar Zeker goede game Jij mag een vraag bedenken Reageren
Harrison Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 Nou! Ben net te laat met andwoorden! Reageren
Grove4L Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Nou! Ben net te laat met andwoorden! Hoezo, 'Net te laat'? Je post bijna 24uur later! Dit is spam. Reageren
Froodooo Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Hoezo, 'Net te laat'? Je post bijna 24uur later! Dit is spam.En wat voegt jouw post dan toe aan dit topic? Gewoon even wachten op starwars cat, tot hij de volgende vraag post. Reageren
Harrison Geplaatst: 10 januari 2008 Rapport Geplaatst: 10 januari 2008 Nou! Ben net te laat met antwoorden! Hoezo, 'Net te laat'? Je post bijna 24 uur later! Dit is spam. En wat voegt jouw post dan toe aan dit topic? Gewoon even wachten op starwars cat, tot hij de volgende vraag post. Jullie zeggen altijd dat ik aan het spammen ben Ik ging eergisteren te vroeg af van GTAForum, daarom kon ik nog net niet posten, eigenlijk had mijn antwoord moeten zijn: "Nou! Ben net te vroeg weggegaan" Jaja, ik weet het soms spoor ik niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.