Jump to content

Game Quiz


Jowx

Recommended Posts

  • Reacties 400
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Harrison

    36

  • philip14

    26

  • Grove4L

    25

  • Big Playahh

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bij het einde van de oorlog in Halo3 wordt er een nagedachtenis gehouden voor alle overleden soldaten. Master Chief is hier ook bij. Ze denken dus dat dood is. Maar wij weten wel beter.

Wat is er gebeurd toen Chief, Arbiter en Cortana in het UNSC-schip van de bijna ontploffende Halo wegvlogen?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij het einde van de oorlog in Halo3 wordt er een nagedachtenis gehouden voor alle overleden soldaten. Master Chief is hier ook bij. Ze denken dus dat dood is. Maar wij weten wel beter.

Wat is er gebeurd toen Chief, Arbiter en Cortana in het UNSC-schip van de bijna ontploffende Halo wegvlogen?

Nog nooit Halo gespeeld maar wel even opgezocht:

Als de speler wacht tot na de aftiteling ziet men dat de Master Chief en Cortana nog steeds leven. Ze werden afgesplitst van de Arbiter toen het warpportaal sloot en daardoor het schip in twee werd gedeeld. Terwijl ze hulpeloos driften door de ruimte verstuurt Cortana noodsignalen terwijl de Master Chief zichzelf invriest en zegt: "Maak me wakker... als je me nodig hebt." Cortana zegt dat het wel jaren kan duren voordat iemand hen oppikt. Als de speler het spel op het hoogste niveau heeft uitgespeeld, ziet men hoe het stuk van The Dawn waarin de Master Chief en Cortana zitten, zicht beweegt in de richting van een planeet :D

Link to comment
Delen op andere websites

Bij het einde van de oorlog in Halo3 wordt er een nagedachtenis gehouden voor alle overleden soldaten. Master Chief is hier ook bij. Ze denken dus dat dood is. Maar wij weten wel beter.

Wat is er gebeurd toen Chief, Arbiter en Cortana in het UNSC-schip van de bijna ontploffende Halo wegvlogen?

Nog nooit Halo gespeeld maar wel even opgezocht:

Als de speler wacht tot na de aftiteling ziet men dat de Master Chief en Cortana nog steeds leven. Ze werden afgesplitst van de Arbiter toen het warpportaal sloot en daardoor het schip in twee werd gedeeld. Terwijl ze hulpeloos driften door de ruimte verstuurt Cortana noodsignalen terwijl de Master Chief zichzelf invriest en zegt: "Maak me wakker... als je me nodig hebt." Cortana zegt dat het wel jaren kan duren voordat iemand hen oppikt. Als de speler het spel op het hoogste niveau heeft uitgespeeld, ziet men hoe het stuk van The Dawn waarin de Master Chief en Cortana zitten, zicht beweegt in de richting van een planeet :D

Is het eigenlijk toegelaten om op te zoeken? Moet het niet parate kennis zijn? Ik weet zeker dat je bron Wikipedia is.

Maar goed, de beurt is aan jou! (Ik zoek namelijk zelf ook op... :puh: )

Bewerkt: door Grove4L
Link to comment
Delen op andere websites

Nou! Ben net te laat met antwoorden! :engel:

Hoezo, 'Net te laat'? Je post bijna 24 uur later! Dit is spam.

En wat voegt jouw post dan toe aan dit topic? :7

Gewoon even wachten op starwars cat, tot hij de volgende vraag post.

Jullie zeggen altijd dat ik aan het spammen ben :duh: Ik ging eergisteren te vroeg af van GTAForum, daarom kon ik nog net niet posten, eigenlijk had mijn antwoord moeten zijn: "Nou! Ben net te vroeg weggegaan" :engel: Jaja, ik weet het soms spoor ik niet :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...