the max Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 nee, nog steeds heeft niemand het juiste antwoord gegeven Reageren
SA_11 Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 in Mei dan volgens mij de 18de Reageren
the max Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 in Mei dan volgens mij de 18de ja EINDELIJK!!! het goede antwoord, missichien wel een beetje gegokt, maar het is toch goed Jij mag nu Reageren
SA_11 Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 in Mei dan volgens mij de 18de ja EINDELIJK!!! het goede antwoord, missichien wel een beetje gegokt, maar het is toch goed Jij mag nu Ok, Wie is de uitgever van het spel "Just Cause"? Reageren
SA_11 Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Eidos? klein beetje goed maar het moet iets meer zijn dus ik reken het nog niet goed Reageren
HerrieM Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Dan wil je waarschijnlijk horen: Eidos Interactive Reageren
SA_11 Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Dan wil je waarschijnlijk horen: Eidos Interactive Nee Eidos heeft er wel mee te maken maar de ontwikkelaar van het spel heet anders Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 (bewerkt) De ontwikkelaar van Just Cause heet Avalanche Studios/ Software @HerrieM Hij werdt uitgegeven door Eidos, niet gemaakt EDIT: Dit is wel heel erg genant Excuses voor mijn domme, idiote ogen Bewerkt: 5 maart 2007 door Steel Dogg Reageren
HerrieM Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 (bewerkt) Dan raad ik aan je vraag eens na te lezen. Je vraagt de uitgever. Dat is Eidos Interactive. Je vraagt niet naar de ontwikkelaar, wat Avalanche Studios is. Dus heeft Donald F. Duck eigenlijk wel het juiste antwoord. Bewijs van je vraag: Ok, Wie is de uitgever van het spel "Just Cause"? Bewerkt: 5 maart 2007 door HerrieM Reageren
SA_11 Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Dan raad ik aan je vraag eens na te lezen. Je vraagt de uitgever. Dat is Eidos Interactive. Je vraagt niet naar de ontwikkelaar, wat Avalanche Studios is. Dus heeft Donald F. Duck eigenlijk wel het juiste antwoord.Bewijs van je vraag: Ok, Wie is de uitgever van het spel "Just Cause"? Ok ik heb misschien de vraag verkeerd gesteld maar dat is mijn eigen fout dus dan mag je toch de volgende vraag stellen Steel Dogg jouw antwoord was ook goed maar door een fout in de vraag heeft HerrieM het ook goed Reageren
HerrieM Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Nieuwe vraag: Ik, als oude gamefan, zit te wachten op Duke Nukem Forever. Het spel is op dit moment in ontwikkeling en er is nog geen officeële release datum bekend. Maar wanneer werd het spel officieel aangekondigd? (jaar+maand) Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Ik kan je de exacte datum nog vertellen ook Ik kan zelf namelijk nog herinneren dat het werd aangekondigd 27 April 1997 Reageren
HerrieM Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Dat is goed Steel Dog. Nog even en ze hebben 10 jaar ontwikkeling in 1 spel gestopt. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 (bewerkt) Ok dan ben ik Welke accessoires zijn er allemaal voor de PS2 uitgekomen? Bewerkt: 7 maart 2007 door Steel Dogg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.