the max Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 4 verschillende, de 2 slimlines, zilver en zwart en de 2 normale zilver en zwart Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 (bewerkt) Ik heb mijn vraag een beetje aangepast Nu is het: Welke accesoires zijn er verkrijgbaar voor de PS2? De ander was namelijk wat moeilijker Bewerkt: 7 maart 2007 door Steel Dogg Reageren
the max Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 (bewerkt) Ik heb mijn vraag een beetje aangepast Nu is het: Welke accesoires zijn er verkrijgbaar voor de PS2? De ander was namelijk wat moeilijker ik hoop dat dit niet als post telt, maar wat bedoel je met accesoires? als ik denk wat je bedoelt dan zijn dit ze, beeldschermpje voor op de Slimline versie( heb ik ), ( draadloze ) controller, 2 soorten memorycard, een memorycard van sony met 8mb en een van een thirdpartybedrijf met 16 mb geheugen, stuurtje voor racespellen, multiplayer adapter, Usb Headset. Dit zijn ze dan Bewerkt: 7 maart 2007 door the max Reageren
Mania-92 Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Ik heb mijn vraag een beetje aangepast Nu is het: Welke accesoires zijn er verkrijgbaar voor de PS2? De ander was namelijk wat moeilijker Inclusief 3rd party accesoires? Dat zijn er 100en. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Ik heb mijn vraag een beetje aangepast Nu is het: Welke accesoires zijn er verkrijgbaar voor de PS2? De ander was namelijk wat moeilijker Inclusief 3rd party accesoires? Dat zijn er 100en. Ik laat je ze niet allemaal opnoemen Het zijn er in totaal 19 officiele accesoires maar ik reken 5 goeie antwoorden ook al goed, om het niet al te moeilijk te maken Reageren
Proximitus Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 LOGITECH Ps2 Optical Mouse Lt MADCATZ PS2 MicroCon Controller Playstation 2 PIRANHA Ps2 Racing Wheel Pii5 SONY PS2 8 MB Memory Card SPEEDLINK PS2 True RGB Scart and RCA Cable Reageren
the max Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Ik heb mijn vraag een beetje aangepast Nu is het: Welke accesoires zijn er verkrijgbaar voor de PS2? De ander was namelijk wat moeilijker Inclusief 3rd party accesoires? Dat zijn er 100en. Ik laat je ze niet allemaal opnoemen Het zijn er in totaal 19 officiele accesoires maar ik reken 5 goeie antwoorden ook al goed, om het niet al te moeilijk te maken dan heb ik tog al gewonnen Reageren
Jowx Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Het is niet de bedoeling om vragen te veranderen nadat er al op is geantwoord, het is ook niet de bedoeling om ongmogelijke vragen te stellen. Denk dus eventjes na voordat je zomaar een vraag stelt, het antwoord mag moeilijk, maar niet onmogelijk zijn. Aangezien het hier uit loopt op een chaos mag the max de volgende vraag stellen, de vorige vraag vervalt dus. Reageren
the max Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 hoe heet de hoofdpersoon in gears of war? Reageren
SamShine Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) Marcus Fenix! Bewerkt: 9 maart 2007 door SamShine Reageren
the max Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Marcus Fenix! ik wist gewoon dat een grote XBOX kenner als jij als eerste zou antwoorden, JIJ mag!!1 Reageren
SamShine Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Marcus Fenix! ik wist gewoon dat een grote XBOX kenner als jij als eerste zou antwoorden, JIJ mag!!1 Je moet nu niet zo gaan vlijen... :$ Wat is de releasedatum van Super Mario 64, een hint; hij is inmiddels al verschenen. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Marcus Fenix! ik wist gewoon dat een grote XBOX kenner als jij als eerste zou antwoorden, JIJ mag!!1 Je moet nu niet zo gaan vlijen... :$ Wat is de releasedatum van Super Mario 64, een hint; hij is inmiddels al verschenen. Op welk platform? :$ Iig: Super Mario 64 (N64) Release: 1 maart 1997 Super Mario 64 (VC) Release: 8 december 2006 Super Mario 64 DS (NDS) Release: 11 maart 2005 Reageren
SamShine Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Wat is de releasedatum van Super Mario 64, een hint; hij is inmiddels al verschenen. Op welk platform? :$ Iig: Super Mario 64 (N64) Release: 1 maart 1997 Super Mario 64 (VC) Release: 8 december 2006 Super Mario 64 DS (NDS) Release: 11 maart 2005 Op de Nintendo 64! Maar je informatie klopt, dus jij mag de volgende vraag stellen! Reageren
Mania-92 Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Voor welk platform zou bungie halo eerst exclusief ontwikkelen (Totdat gates met een zak geld kwam) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.