Jump to content

Game Quiz


Jowx

Recommended Posts

  • Reacties 400
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Harrison

    36

  • philip14

    26

  • Grove4L

    25

  • Big Playahh

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb mijn vraag een beetje aangepast ;) Nu is het: Welke accesoires zijn er verkrijgbaar voor de PS2? De ander was namelijk wat moeilijker ;)

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn vraag een beetje aangepast ;) Nu is het: Welke accesoires zijn er verkrijgbaar voor de PS2? De ander was namelijk wat moeilijker ;)

ik hoop dat dit niet als post telt, maar wat bedoel je met accesoires?

als ik denk wat je bedoelt dan zijn dit ze, beeldschermpje voor op de Slimline versie( heb ik ), ( draadloze ) controller, 2 soorten memorycard, een memorycard van sony met 8mb en een van een thirdpartybedrijf met 16 mb geheugen, stuurtje voor racespellen, multiplayer adapter, Usb Headset.

Dit zijn ze dan :D:D

Bewerkt: door the max
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn vraag een beetje aangepast ;) Nu is het: Welke accesoires zijn er verkrijgbaar voor de PS2? De ander was namelijk wat moeilijker ;)

Inclusief 3rd party accesoires? Dat zijn er 100en. :bonk:

Ik laat je ze niet allemaal opnoemen :bonk: Het zijn er in totaal 19 officiele accesoires ;) maar ik reken 5 goeie antwoorden ook al goed, om het niet al te moeilijk te maken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn vraag een beetje aangepast ;) Nu is het: Welke accesoires zijn er verkrijgbaar voor de PS2? De ander was namelijk wat moeilijker ;)

Inclusief 3rd party accesoires? Dat zijn er 100en. :bonk:

Ik laat je ze niet allemaal opnoemen :bonk: Het zijn er in totaal 19 officiele accesoires ;) maar ik reken 5 goeie antwoorden ook al goed, om het niet al te moeilijk te maken ;)

dan heb ik tog al gewonnen :bonk:
Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet de bedoeling om vragen te veranderen nadat er al op is geantwoord, het is ook niet de bedoeling om ongmogelijke vragen te stellen. Denk dus eventjes na voordat je zomaar een vraag stelt, het antwoord mag moeilijk, maar niet onmogelijk zijn.

Aangezien het hier uit loopt op een chaos mag the max de volgende vraag stellen, de vorige vraag vervalt dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Marcus Fenix! :)

ik wist gewoon dat een grote XBOX kenner als jij als eerste zou antwoorden, JIJ mag!!1 :sigaar:

Je moet nu niet zo gaan vlijen... :$

Wat is de releasedatum van Super Mario 64, een hint; hij is inmiddels al verschenen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Marcus Fenix! :)

ik wist gewoon dat een grote XBOX kenner als jij als eerste zou antwoorden, JIJ mag!!1 :sigaar:

Je moet nu niet zo gaan vlijen... :$

Wat is de releasedatum van Super Mario 64, een hint; hij is inmiddels al verschenen. :)

Op welk platform? :$

Iig:

Super Mario 64 (N64) Release: 1 maart 1997

Super Mario 64 (VC) Release: 8 december 2006

Super Mario 64 DS (NDS) Release: 11 maart 2005

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is de releasedatum van Super Mario 64, een hint; hij is inmiddels al verschenen. :)
Op welk platform? :$

Iig:

Super Mario 64 (N64) Release: 1 maart 1997

Super Mario 64 (VC) Release: 8 december 2006

Super Mario 64 DS (NDS) Release: 11 maart 2005

Op de Nintendo 64! :bier: Maar je informatie klopt, dus jij mag de volgende vraag stellen! :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...