Woetsha Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) playstation2 Bewerkt: 9 maart 2007 door woetsha Reageren
Mania-92 Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Nope beide fout, hij is ook nog op het desbetreffende platform uitgekomen, wel niet exclusief. Reageren
Jowx Geplaatst: 9 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Ik gok op de welbekende Personal Computer, maar ik weet vrij weinig van Halo. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Ik gok op de welbekende Personal Computer, maar ik weet vrij weinig van Halo. Iets specifieke svp. Je zit in de buurt. Reageren
Die-hard Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Wat bedoel je met specifiek, ik lees zojuist dat het op de pc door Gearbox software in de zomer van 2003 is uitgebracht. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) Wat bedoel je met specifiek, ik lees zojuist dat het op de pc door Gearbox software in de zomer van 2003 is uitgebracht. Het is niet op de "pc" uitgebracht, ooit halo op linux gespeeld? PS, sorry voor het overschrijden van het postlimiet. @Hieronder, dat is fout. Hij is idd wel op windows uitgekomen, maar dat is alleen omdat Bill nog toevallig een cheque had liggen. Hij was oorspronkelijk voor een andere platform exclusief in ontwikkeling. Bewerkt: 9 maart 2007 door Mania-92 Reageren
Die-hard Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Wat bedoel je met specifiek, ik lees zojuist dat het op de pc door Gearbox software in de zomer van 2003 is uitgebracht. Het is niet op de "pc" uitgebracht, ooit halo op linux gespeeld? PS, sorry voor het overschrijden van het postlimiet. Het is op windows uitgebracht dan. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Wat bedoel je met specifiek, ik lees zojuist dat het op de pc door Gearbox software in de zomer van 2003 is uitgebracht. Het is niet op de "pc" uitgebracht, ooit halo op linux gespeeld? PS, sorry voor het overschrijden van het postlimiet. Het is op windows uitgebracht dan. Ah fijn weer een nieuwe dag. Dat is fout. Hij is idd wel op windows uitgekomen, maar dat is alleen omdat Bill nog toevallig een cheque had liggen. Hij was oorspronkelijk voor een andere platform exclusief in ontwikkeling. Reageren
White Gold Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 (bewerkt) De eerste XBOX Bewerkt: 10 maart 2007 door White Gold Reageren
Jowx Geplaatst: 10 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 -- Let Op -- Zolang de vraag niet goed is beantwoord hoef je als bedenker van de vraag niet te posten, het is niet de bedoeling om na elk antwoord te posten of deze goed of fout is. Pas wanneer het goede antwoord gegeven is meldt je dat, mocht er gedurende vierentwintig (24) uur geen antwoord meer gegeven zijn omdat de vraag misschien te moeilijk is, dan is het toegestaan om een hint te posten. Stoppen met het foutkeuren van antwoorden, die posts krijgen een enkele ticket richting de prullenbak. Post pas als het goede antwoord is gegeven óf als er gedurende 24 uur niet meer is geantwoord. Bvd. Reageren
the max Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 the dreamcast ik gok maar wat Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Voor de: Mac Apple ? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Voor de: Mac Apple ? Yeah, eindelijk. Het was inderdaad voor het besturingssysteem mac. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Okey dan ben ik... Welke Engine gaat R* gebruik van maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.