Jump to content

Game Quiz

Recommended Posts

• Reacties 400
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Harrison

36

• philip14

26

• Grove4L

25

• Big Playahh

18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

In welk game kan je onzichtbaar door je kamer sluipen, door spinnen achterna worden gezeten en ook nog een beveiliging dat foto's trekt van ongewenste bezokers opzetten?

Geplaatst: (bewerkt)
Voor GTA IV? De Euphoria-engine.

Dit is helemaal niet goed!!!!!!!!

het is de rage engine :duh:

dat rockstar er gebruik van gaat maken, dat weten we zeker, maar niet dat het voor gta 4 is!

ik ik mag nu zker een vraag stellen tog?

Bewerkt: door the max
Geplaatst:
In welk game kan je onzichtbaar door je kamer sluipen, door spinnen achterna worden gezeten en ook nog een beveiliging dat foto's trekt van ongewenste bezokers opzetten?

Volgens mij Harry Potter?

Harry Potter and the chamber of secrets? (Het is waarscheinelijk wel fout geschreven :puh:)

Geplaatst:
MAX ik zeg niks met GTA IV...

Hij heeft de antwoord geraden dat ik bedoelde.

maar hij zei: voor gta 4? De Euphoria-engine

dit is dus geen goed antwoord, ok ik had de vraag ook niet goed gelezen,dus daarom zei ik rage. :$

dus ik vind dat je een nieuwe vraag moet stellen!

Geplaatst:
MAX ik zeg niks met GTA IV...

Hij heeft de antwoord geraden dat ik bedoelde.

maar hij zei: voor gta 4? De Euphoria-engine

dit is dus geen goed antwoord, ok ik had de vraag ook niet goed gelezen,dus daarom zei ik rage. :$

dus ik vind dat je een nieuwe vraag moet stellen!

Als je het niet met een vraag/antwoord eens bent kan je de bedenker van de vraag of mij een PB sturen, hou dit topic aub schoon van dit soort discussies. Dit topic is alleen bedoeld voor vragen en antwoorden, afgezien van eventuele hints hoeven er geen andere dingen gepost te worden. Het antwoord op de vraag was goed, de vraag ging niet over GTA IV dus had dat niet bij het antwoord gehoeven. Dat deed hij wel en dat het niet klopt dat Rockstar die engine voor GTA IV gaat gebruiken is waar, maar dat heeft niks met de vraag te maken.

Verdere offtopic posts worden verwijderd, dus de quiz gaat gewoon verder zoals hij nu bezig is:

Ontopic!

• 2 weken later...
Geplaatst:

De 2de en de laatste letter van de game is een "Y". En het bevat in totaal 6 letters, dus;

_ y _ _ _ y

En verder herhaal ik de vraag+ tip nog even:

Nee, en een hint: Het is een playstation exclusief game.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...