Jump to content

Game Quiz


Jowx

Recommended Posts

  • Reacties 400
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Harrison

    36

  • philip14

    26

  • Grove4L

    25

  • Big Playahh

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Valve heeft zelf al geweldige engines. ^^

Volgensmij gaan Capcom, THQ, Atari, Gearbox, Vivendi Universal, Microsoft (game studios), BioWare, Midway en EA gebruik maken van de Unreal Engine 3. Althans, zij hebben de rechten daarvoor, of ze er ook daadwerkelijk een game mee gaan maken is nog onbekend. Maar erg onwaarschijnlijk lijkt me het niet, het is een hele sterke engine. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Welke Xbox Live Arcade game mocht niet gratis aangeboden worden, ondanks dat de ontwikkelaar/makers dat wél wou? Geef de volledige naam van het spel, de 'releasedatum' en de huidige prijs is Microsoft Points. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Welke Xbox Live Arcade game mocht niet gratis aangeboden worden, ondanks dat de ontwikkelaar/makers dat wél wou? Geef de volledige naam van het spel, de 'releasedatum' en de huidige prijs is Microsoft Points. :)

Offtopic sorry :$ : Zijn er dan wel volledige arcade games die je gratis kan downloaden? Of is de game(waarover je het hebt in je vraag) de enige die je zou volledig gratis kunnen downloaden, want ik zie alleen maar gratis demo's.

Ontopic: ik heb geen idee.

Link to comment
Delen op andere websites

Welke Xbox Live Arcade game mocht niet gratis aangeboden worden, ondanks dat de ontwikkelaar/makers dat wél wou? Geef de volledige naam van het spel, de 'releasedatum' en de huidige prijs is Microsoft Points. :)

Offtopic sorry :$ : Zijn er dan wel volledige arcade games die je gratis kan downloaden? Of is de game(waarover je het hebt in je vraag) de enige die je zou volledig gratis kunnen downloaden, want ik zie alleen maar gratis demo's.

Als je mijn post goed leest zie je dat de makers van het spel waar ik naar vraag het spel niet gratis mochten aanbieden, waardoor het nu onder betaling op Marketplace staat. Meer kan ik je niet zeggen, want dan verklap ik het antwoord. ;)
Ontopic: ik heb geen idee.
:7
Link to comment
Delen op andere websites

Het was een goede vraag SamShine.

Ik wist hem niet uit mijn hoofd en heb dus op InsideGamer gezocht.

Spel: Geometry Wars: Retro Evolved

Microsoft Points: 400

Launch: Al ongeveer een jaar geleden op de launch van de 360. :D

Bewerkt: door Carl_Johnson2
Link to comment
Delen op andere websites

Het was een goede vraag SamShine.

Ik wist hem niet uit mijn hoofd en heb dus op InsideGamer gezocht.

Spel: Geometry Wars: Retro Evolved

Microsoft Points: 400

Launch: Al ongeveer een jaar geleden op de launch van de 360. :D

Dat klopt. :) Alleen heb ik liever dat je de exacte datum noemt, in plaats van 'de lauch van de 360', noem dan op z'n minst '2 december 2005'. Want het 1e gedeelte van je antwoord is fout, het 2e is goed. :)

Edit @ hieronder: Gears of Wars bestaat niet, dus was het gratis en het koste 3 seconden. :) Het moet Gears of War zijn, maar het zal wel een typfoutje van je zijn geweest. :puh:

Bewerkt: door SamShine
Link to comment
Delen op andere websites

Oke,

Nu een makkelijke.

Hoeveel jaren waren ze bezig om Gears of War te ontwikkelen en hoeveel Dollar kostte het?

@ Hierboven: Dat had ik 10 sec. na ikmijn bericht postte al ge-edit. :puh:

Bewerkt: door Carl_Johnson2
Link to comment
Delen op andere websites

Oke,

Nu een makkelijke.

Hoeveel jaren waren ze bezig om Gears of War te ontwikkelen en hoeveel Dollar kostte het?

@ Hierboven: Dat had ik 10 sec. na ikmijn bericht postte al ge-edit. :puh:

10 miljoen dollar.

Hoelang het duurde weet ik niet ik gok op 3 jaar?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...