Tjerk Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Mijn Gta san andreas dvd is kapot gegaan (je weet wel fout met data cab 3) dus ik was met mijn moeder terug naar de intertoys gegaan, maar ze hadden hem niet meer. de verkoper gaf de tip om hem op te sturen maar ik weet niet hoe dat werkt. Iemand tips? Reageren
Gtwien Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ik zou niet opteren voor opsturen, want dat is een nogal ingewikkelde procedure en aangezien je moeder betaalt, zou je moeder dit allemaal moeten doen. Als ik jou was, zou ik naar een andere winkel gaan zoals gamemania, extrazone, free record shop... (ik neem aan dat je in Nederland woont, ik weet niet of die winkels daar ook bestaan) waar ze zelf zo'n bestellingen doen, het duurt wat langer, maar als je geen ervaring hebt met online kopen, is het heel wat gemakkelijker. Reageren
Tjerk Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Dus wat zou ik kunnen doen om goedkoop een nieuwe te krijgen, en trouwens ik betaal hoor Reageren
Gtwien Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 De goedkoopste manier, is volgens mij (en zoals de verkoper ook al zei), online kopen en laten opsturen. Maar het is zeker niet de gemakkelijkste en misschien ook niet de veiligste manier. Aangezien ik zelf nooit online koop, kan ik je niet meer uitleg geven, maar ik zou sites waarop allerlei producten te koop worden aangeboden niet aanraden (zoals Ebay). Het beste zou zijn als je hem van rockstar zelf kon kopen, maar ik weet niet of zij rechtstreeks verkopen. Reageren
Jowx Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Je kan langs alle locale gameshops gaan, elektronicazaken die games verkopen, etc.. Daarnaast kan je natuurlijk ook online bestellen bij zaken als Bol.com, meestal zijn online winkels goedkoper. Hieronder staan een paar online winkels die zeker te vertrouwen zijn, bestellen gaat heel simpel en meestal heb je hem de volgende dag al in huis. Betalen kan bij de meeste ook via acceptgiro, dus je hebt dan totaal geen risico om je geld kwijt te raken zonder dat je het product geleverd krijgt. Bol.com Bart Smit ConsoleShop.nl Reageren
Beany Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Je kan hem op www.freerecordshop.nl ook bestellen. Daar heb ik gezien dat dat kan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.