Jump to content

SAPD Police Maverick Multiplayer minigame

Recommended Posts

Geplaatst:

Is de SAPD Police Maverick Multiplayer minigame die je kunt beginnen in Las Payasadas (noord west van verdant meadows) nodig voor het 100% uitspele van het spel en/of is er een beloning als je hem haalt?

Geplaatst:
Is de SAPD Police Maverick Multiplayer minigame die je kunt beginnen in Las Payasadas (noord west van verdant meadows) nodig voor het 100% uitspele van het spel en/of is er een beloning als je hem haalt?

Nee, dit is gewoon een leuke minigame als extra. ;)

Geplaatst:
wanneer kan je deze missie doen

Als het goed is gelijk, volgens mij ben jij al ver in het spel dus kan jij deze missie ook wel doen. Deze missie doen je met zijn 2en in een Police Maverick, jullie hebben allebei een Tec-9, de ene player moet de heli besturen en de andere moet op auto's schieten dacht ik. Je vind de minigame dus in Los Payasdas, op deze kaart kun je zien waar hij zich precies bevind. Die jij bedoeld zit helemaal in het noorden van de Desert (vlakbij Verdant Meadows).

Ik heb gezien dat jij hem op de PS2 hebt, jij kan hem dus wel doen. PC gebruikers hebben deze mogelijkheid niet.

Geplaatst:

wanneer kan je deze missie doen

Als het goed is gelijk, volgens mij ben jij al ver in het spel dus kan jij deze missie ook wel doen. Deze missie doen je met zijn 2en in een Police Maverick, jullie hebben allebei een Tec-9, de ene player moet de heli besturen en de andere moet op auto's schieten dacht ik. Je vind de minigame dus in Los Payasdas, op deze kaart kun je zien waar hij zich precies bevind. Die jij bedoeld zit helemaal in het noorden van de Desert (vlakbij Verdant Meadows).

Ik heb gezien dat jij hem op de PS2 hebt, jij kan hem dus wel doen. PC gebruikers hebben deze mogelijkheid niet.

Helaas kan dat niet op de PC ja. Maar voor PC gebruikers is er al een oplossing hoor. Je kunt via het internet met anderen spelen, en het is een stuk uitgebreider dan de PS2 multiplayer optie. Je kunt dit doen met SA-MP en met MTA.

:cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...