kastanje Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 ik heb een vraag ik weet niet of ik goed zit maar weet iemant hie je de snelheid veranderd bij handling.cfg ?? bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 ik heb een vraag ik weet niet of ik goed zit maar weet iemant hie je de snelheid veranderd bij handling.cfg ?? bedankt Ik denk dat je beter niet in het bestand zelf moet gaan prutsen, zonder iets. Voor dit soort werkjes kan je beter een Handling Editor gebruiken. Hier kan je hem downloaden. Het is heel simpel, zodra je hem op start druk je op 'Load handling.cfg.' Dan wordt je gevraagd de path naar het bestand, daar moet je het volgende neer zetten: '..*/Progam Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/data.' De rest spreekt voor zichzelf. Vergeet trouwens geen back-up te maken van je bestand! * Hier moet je jou schijf e.d. nog neerzetten, ik weet dat namelijk van jou niet. Reageren
kastanje Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 oke bedankt !! Reageren
yvea0 Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 in de master tutorial list staat wel wat info Reageren
Dexist Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 1= het gewicht van de auto 2= Hoe hoger het getal hoe moeilijker hij stuurt 3= de snelheid 4= wielaandrijving R=achterwiel aandrijving F=voor wielaandrijving 4=vierwielaandrijving vergeet niet om de handling eerst te backuppen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.