rdewit Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Ik zoek een mod dat je een taxi kan aanhouden en dat hij je ergens heen brengt ik heb hem liever appart want ik weet dat hij in de spaceeinstein zit maar ik wil dat niet helemaal alleen dat en ik zoek een mod dat je gewoon bij andere in kan stappen zonder hem uit zijn auto te slepen dus bijv. ik ga bij iemand in de auto zitten en hij rijdt en ik kan gewoon meerijden (en drive by) >>> Door Bling: Verplaatst naar "Textures & Modelling Help"<<< >>> Door rdewit: gedaan!<<< Bewerkt: 20 januari 2007 door rdewit Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Zover ik weet, Bestaat deze mod wel. Ik weet alleen niet waar je hem download. Volgende keer; Post in het modding topic Reageren
Ophion Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Die is er... van Jarno speciaal voor mij gemaakt... er zit een bug in want als je bij iemand instapt dan rijd hij nooit meer xD Hier is ie.... met tab stap je in. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.