Scarcetti Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 help iemnd ik heb juist de ilegale versie van sa gedownload-->sorry voor de ilegal version maar als ik sa wi ostarten dan komt er: deze(blablabla) (...) herkent dit programma niet---->oorzaak iets met de ms-dos maar wtf is ms-dos Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ten eerste. We helpen mensen met een illegale kopie van San Andreas NIET. Ten Tweede. MS-Dos is een besturings systeem. Ten Derde. Is er niet. >_< Sorry. Ik ga je niet helpen verder. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 help iemnd ik heb juist de ilegale versie van sa gedownload-->sorry voor de ilegal version maar als ik sa wi ostarten dan komt er: deze(blablabla) (...) herkent dit programma niet---->oorzaak iets met de ms-dos maar wtf is ms-dos Helaas, zie voor dit probleem de forumregels, die je overigens altijd eerst moet lezen. In de regels staat duidelijk we hier geen illegale dingen mogen bespreken, en daar valt dit ook onder. Lees de regels gewoon even door, dan had je dit topic ook niet hoeven plaatsen. Reageren
Scarcetti Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) help iemnd ik heb juist de ilegale versie van sa gedownload-->sorry voor de ilegal version maar als ik sa wi ostarten dan komt er: deze(blablabla) (...) herkent dit programma niet---->oorzaak iets met de ms-dos maar wtf is ms-dos Helaas, zie voor dit probleem de forumregels, die je overigens altijd eerst moet lezen. In de regels staat duidelijk we hier geen illegale dingen mogen bespreken, en daar valt dit ook onder. Lees de regels gewoon even door, dan had je dit topic ook niet hoeven plaatsen. ow srry wist ik niet want ik post namelijk nooit iets in het hardware problemen topic Bewerkt: 20 januari 2007 door O.G. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.