Jump to content

moderator verkiezing

Tuned-perenial

Wie moet mod worden?  

20 leden hebben gestemd

1. 1. Wie moet mod worden?

• 1. brokentable
      2
    • 2. timovich
      4
    • 3. Vayne
      2
    • 4. scott
      1
    • 5. gta0wn3r
      3

Recommended Posts

Heej waar slaat dit nou weer op er zijn er veel meer met VEEL meer berichten die veel beter posten veel vaker aanwezig zijn en veel meer uitleggen! Oke als ik dan kies dan kies ik innageval voor iemand die echt vaak post zoals timovich!

(ik bedoel niet dat die andere mensen slecht zijn in dat rijtje hoor of dat ik er persee bij wil)

Delen op andere websites

Heej waar slaat dit nou weer op er zijn er veel meer met VEEL meer berichten die veel beter posten veel vaker aanwezig zijn en veel meer uitleggen! Oke als ik dan kies dan kies ik innageval voor iemand die echt vaak post zoals timovich!

(ik bedoel niet dat die andere mensen slecht zijn in dat rijtje hoor of dat ik er persee bij wil)

Wat maken meer berichten nou uit...

Als ik heel dit forum ga afspammen en als ik dan 5000 berichten heb geeft dit recht op mod-schap.. euh nee..

Delen op andere websites

Waar slaat dit nou weer op?

Ten eerste is het in totaal het verkeerde forum gedeelte geplaatst.

Ten tweede: Wie ben jij om dat te bepalen?

Superleden hebben nog een beetje invloed in het superleden forum (Dus als je goed bent kom je daar ook) maar zomaar een normaal lid nee! Dit kan echt niet. Dit is gewoon een spam topic in de verkeerde sectie.

Als je toch zo'n topic wilt openen doe het dan iedergeval in het ONZIN forum of in je eigen leden groep gedeelte.

Delen op andere websites

Volgensmij verdient deze topic een slotje.

Leden krijgen als ze goed bezig zijn vanzelf te horen of ze Superlid zijn geworden. Hier hoef je dus niet voor te bedelen maar dat wordt dus bepaald door de mensen met een hogere status.

Als goed superlid maak je dus kans op moderator te worden, maar alleen de allerbeste worden moderator.

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...