Koen729 Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Hallo mensen Weet iemand of er een gratis programma is om muziek mee te maken? Een beetje deuntjes bedoel ik dan (geen versies van 10 dagen ofzo!) BVD Reageren
Rullez Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ik kan je dan Fruitlops ofziets aanraden. Verschillende leden op dit forum gebruiken het en zijn er erg tevreden over. Reageren
Velaro Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Inderdaad, heb Fruityloops ook al veel langs ziengaan in verschillende topics. Op die website vind ik echter alleen een demo, klik. Mààr, vind je het een goed programma en wil je de volledige versie hebben stuur me een PM en ik kijk wel even, maar zoiets in een topic mag niet. Reageren
Koen729 Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Inderdaad, heb Fruityloops ook al veel langs ziengaan in verschillende topics. Op die website vind ik echter alleen een demo, klik. Mààr, vind je het een goed programma en wil je de volledige versie hebben stuur me een PM en ik kijk wel even, maar zoiets in een topic mag niet. Dus je moet er wel voor betalen maar ik kan hem via jou gratis krijgen? Reageren
EXIT Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 sorry maar illegaal verkrijgen van softwhere is niet toegestaan op dit forum. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.