Jump to content

zit vast


diamond

Recommended Posts

ik zit vast met de missie in gta vice city die met dat vliegtuigje dat je die bommen in het gebouw moet plaatsen kan iemand die voor me doen zonder cheats graag ik weet niet hoe dit gaat dit is de eerste keer ofzo dus als ik iets meot doen leg het even uit 8)

Link to comment
Delen op andere websites

ik zit vast met de missie in gta vice city die met dat vliegtuigje dat je die bommen in het gebouw moet plaatsen kan iemand die voor me doen zonder cheats graag ik weet niet hoe dit gaat dit is de eerste keer ofzo dus als ik iets meot doen leg het even uit 8)

Wil ik wel doen.. ;)

Zo doe je het:

Save-game Uploaden en Toevoegen

Kijk in welk slot je save game staat. (slot 1 t/m 8 )

Ga naar http://www.rapidshare.de . Druk op bladeren.

Een ander alternatief is http://www.uploading.nl.

Ga dan naar GTA San Andreas User Files.

Meestal te vinden in de map mijn documenten.

C:\Documents and Settings\*\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files

Je ziet nu een aantal bestanden staan met de .B extensie.

save.JPG

Het cijfertje achter de letters "GTASAsf*" is het slot van de save game.

Dus als jouw save game die je wilt gebruiken in slot 4 staat. Is het "GTASAsf4"

Klik met je rechtermuis knop op je save game en selecteer kopieren naar -> gecomprimeerde map.

Selecteer nu de gecomprimeerde map en druk op openen. Druk nu op Upload.

Na het uploaden staat er onderaan de pagina een Download-Link en een Delete-Link.

Selecteer de download link en kopier deze met rechtermuisknop -kopieren Of Ctrl-C.

Plaats daarna je link in je aanvraag.

Of doe het via de bijlage functie van het forum:

Druk op bladeren.

Ga naar GTA San Andreas User Files te vinden in de map mij documenten.

Klik met je rechtermuis knop op je save game en selecteer kopieren naar -> gecomprimeerde map.

Selecteer nu de gecomprimeerde map en druk op openen.

Druk op Deze Bijlage toevoegen.

Ga verder met je bericht.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Het is eigenlijk niet zo moelijk om zelf te doen, als je eerst nog geen bommen pakt! en dan het gebouw invliegt (start je tijd nog niet) kan je vast de 4 plekken gaan zoeken en je route plannen, en onderweg iedereen vermoorden, dan ga je terug, en begin je, je zal dan misschien wel 2 minuten over houden!

Link to comment
Delen op andere websites

Naar die site kan je inderdaad gaan. Ik zal even kort uitleggen hoe je je savegame upload. Want volgens mij wordt je niet echt wijzer van de andere uitleg. Zodra je op de site komt moet je onder het kopje 'Upload' naar 'bladeren' gaan.

Zoek dan je savegame op. Deze staat in je Vice City User Files. Die map is te vinden in de map Mijn documenten.

Dubbelklik dan vervolgens op de savegame die je wilt toevoegen, dus dubbelklik op de savegame waarvan ik de missie moet doen.

Vervolgens klik je op 'uploaden'', de link die je dan krijgt plaats je hier. Je moet overigens wel even een categorie, en een omschrijving invullen.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

beankt en nu hoe nu veder hoe moet ik het nu downloden openen opslaan waar opslaan dit is totaal nieuw en ben al blij dat het gelukt is :*D

Je klikt als eerst op 'opslaan'. Dan zoek je de map weer op waar je savegame staat. Dat is dus je GTA Vice City User Files, die map is weer te vinden in de map Mijn documenten. Als je je User Files hebt gevonden klik je op 'opslaan'. Er wordt dan gevraagd of je iets wilt overschrijden, jij klikt op 'ja.' En dat is het!

Hier nog even een screenshot waar je je GTA Vice City User Files kan vinden:

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een idee ik zat toch met die mods in de weer nou kan jij een paar mods erin stoppen voor me in een savegame en daarna weer aan mij geven paar auuto's enzo er meot een skoda in en een cocacola truck dat zijn de twee zekere

wel op een ander saveblok hoor

Bewerkt: door diamond
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een idee ik zat toch met die mods in de weer nou kan jij een paar mods erin stoppen voor me in een savegame en daarna weer aan mij geven paar auuto's enzo er meot een skoda in en een cocacola truck dat zijn de twee zekere

wel op een ander saveblok hoor

Dat zou mooi wezen als zoiets kon, maar dat kan dan weer niet. Een mod wordt namelijk niet geïnstalleerd op je savegame, maar op het spel zelf. Je zal de mods dus helemaal zelf moeten instaleren, en daar kan ik je wel weer mee helpen. Zie hier bijvoorbeeld een turorial waar wordt uitgelegd hoe je een voertuig installeert. Als je de stappen even volgt kun je zo je mods instaleren.

Een andere manier is om een Mod Installer te downloaden, deze zal je mod automatisch instaleren wat natuurlijk veel handiger is dan die andere, waar je alles handmatig moet doen. Hier kan je een Mod Installer downloaden voor GTA Vice City.

Denk er tot slot wel om dat je een back-up maakt van de bestanden die je gat overschrijden. Een back-up is een kopie van iets, mocht je het niet weten.

Link to comment
Delen op andere websites

en hoe verwijder je hem weer van eht spel dan

Door sowieso eerst back-ups te maken. Dat wordt altijd aangeraden al je gaat modden. Die back-ups van je originele bestanden kun je dan weer toevoegen, mocht het wel mis gaan. Ik raad je aan een speciaal mapje te maken waarin je je originele bestanden kwijt kan. Mocht het dus fout gaan, dan moet je met de bestanden precies hetzelfde doen als in de tutorial, maar dit keer met je originele bestanden. Bij de Mod Installer zit volgens mij een optie waarbij je de gemodde auto weer kan vervangen door je originele.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...