Jump to content

Er staan geen WAPENS!

Recommended Posts

Geplaatst:

2 Dingen die raar zijn:

Ik heb driving school gedaan maar niemand belt me op dat ik street races kan doen.

En op gtawiki sta dat als je een bepaalde missie photo oper..., heb gedaan dat er wapens sta bij je doherty garage bij mij is dit niet het geval.

Geplaatst: (bewerkt)
2 Dingen die raar zijn:

Ik heb driving school gedaan maar niemand belt me op dat ik street races kan doen.

n op gtawiki sta dat als je een bepaalde missie photo oper..., heb gedaan dat er wapens sta bij je doherty garage bij mij is dit niet het geval.

je moet alle san fierro missies + de driving school gedaan hebben voordat je kan streetracen, staat ook hier uitgelegd en over die photo oppertunities:

je moet ze allemaal gevonden hebben (de foto's gemaakt hebben) dan krijg je de wapens ;) je kan hierr zien waar ze precies liggen

Bewerkt: door DX11
Geplaatst:

Danku zeer.

Topic mag op slot _O_ .

>>> Door Bling: Ik laat hem lekker open, zodat andere leden eventueel hier nog kunnen posten, indien ze hier nog vragen over hebben en/of iets toe willen voegen. :) <<<

Geplaatst:
2 Dingen die raar zijn:

En op gtawiki sta dat als je een bepaalde missie photo oper..., heb gedaan dat er wapens sta bij je doherty garage bij mij is dit niet het geval.

Wat betreft het tweede, je haalt hier 2 dingen door elkaar, nl. de missie Photo Opportunity en de 50 Photo opportunities in SF. succes 8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...