BigBear Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 2 Dingen die raar zijn: Ik heb driving school gedaan maar niemand belt me op dat ik street races kan doen. En op gtawiki sta dat als je een bepaalde missie photo oper..., heb gedaan dat er wapens sta bij je doherty garage bij mij is dit niet het geval. Reageren
Dx11 Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) 2 Dingen die raar zijn:Ik heb driving school gedaan maar niemand belt me op dat ik street races kan doen. n op gtawiki sta dat als je een bepaalde missie photo oper..., heb gedaan dat er wapens sta bij je doherty garage bij mij is dit niet het geval. je moet alle san fierro missies + de driving school gedaan hebben voordat je kan streetracen, staat ook hier uitgelegd en over die photo oppertunities: je moet ze allemaal gevonden hebben (de foto's gemaakt hebben) dan krijg je de wapens je kan hierr zien waar ze precies liggen Bewerkt: 20 januari 2007 door DX11 Reageren
BigBear Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Danku zeer. Topic mag op slot . >>> Door Bling: Ik laat hem lekker open, zodat andere leden eventueel hier nog kunnen posten, indien ze hier nog vragen over hebben en/of iets toe willen voegen. <<< Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 2 Dingen die raar zijn:Ik heb driving school gedaan maar niemand belt me op dat ik street races kan doen. En op gtawiki sta dat als je een bepaalde missie photo oper..., heb gedaan dat er wapens sta bij je doherty garage bij mij is dit niet het geval. Wat betreft het tweede, je haalt hier 2 dingen door elkaar, nl. de missie Photo Opportunity en de 50 Photo opportunities in SF. succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.