markboek Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Het wil maar niet lukken. Wil iemand deze missie voor mij doen? GTASAsf1.b
-Matthijs- Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Omdat GTA het loodje heeft gelegd bij mij, mag iemand anders de missie doen. Ik zal dan even een info bericht hier van maken. Misschien heb je er later dan nog wat aan. De missie 'Freefall' is een hele lastige missie, zorg ervoor dat je over genoeg flying skill bezit. Zorg er dus voor dat je handig bent met een vliegtuig. Zodra je in de Dodo zit moet je direct hoogte pakken. Op je radar zal je een geel driehoekje zien da naar boven wijst. Zorgt ervoor dat het driehoekje naar boven gaat wijzen, dat betekent namelijk dat je boven het vliegtuig zit. Een vierkantje betekent dat je op gelijke hoogte zit. Ga niet op één lijn vliegen met het andere vliegtuig, maar ga iets naar links of naar rechts. Als je het vliegtuig dan tegen komt kan je makkelijker een bocht maken. Zorg er ook voor dat je dan boven het vliegtuig zit. Zodra je de bocht hebt gemaakt naar het andere vliegtuig moet je dus proberen om in de rode corona te komen. Als je nog steeds boven het vliegtuig zit daal dan, je zal door het dalen sneller gaan dan het andere vliegtuig. Het wordt moeilijk als je onder het vliegtuig komt, dan zul je moeten stijgen en dat kost tijd. Probeer dan steeds te stijgen en te dalen, te stijgen en te dalen. Uiteindelijk zal het op deze manier ook moeten lukken. Als het je gelukt is om in de corona te komen zul je een cut-scene zien waar CJ naar het andere vliegtuig springt. Schiet in het vliegtuig iedereen neer, en neem het vliegtuig mee naar het vliegveld van Las Venturas. Zie hier nog een filmpje. Bewerkt: 20 januari 2007 door -Matthijs-
Bling Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ik neem hem wel over. Gehaald: Freefall Beloning: $15.000 & Respect+ Tijdens het behalen van deze missies, heb ik geen cheats en/of modificaties gebruikt. Verder wens ik je nog veel succes met de overige missies!
markboek Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Super! Bedankt Bling en Matthijs ook bedankt voor de moeite. Dan ga ik nu lekker verder spelen.
Recommended Posts