Jump to content

Welk personage denk je dat je speelt in GTA IV?


wiegy

Personage GTA IV  

78 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk personage denk of hoop je te spelen in GTA IV?

    • Tommy Vercetti
      8
    • Claude Speed
      2
    • C.J. (Carl Johnson)
      7
    • Toni Cipriani
      1
    • Salvatore Leone
      1
    • 8-Ball
      6
    • Maria Leone <Eindelijk eens een vrouw?>
      0
    • Iemand anders namelijk?
      49


Recommended Posts

  • Reacties 162
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • White Gold

    6

  • Bridgeman

    4

  • The Outlaw

    3

  • Cool Hand

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk een nieuw iemand .. maar als het een bekende zal zijn is het 8-ball !!

helemaal mee eens

nieuw iemand: Je mag er zelf 1 maken, zal dat niks zijn?

gta 4 wordt waarschijnlijk hele nieuwe reeks dus kdenk dat we heel veel nieuwe personages kunnen verwachten, en dus ook degene die je speelt. ik denk wel dat je, omdat je bij gta altijd aan de verhaallijn vast zit, weer een personage 'toegewezen' krijgt die als hoofdpersoon in het verhaal speelt. dus niet dat je zelf er een kan maken. nouja customizen met kleren e.d. zal wel weer mogelijk zijn. nog 3 uurtjes voor de trailer!

ps: mn 1e post hiero :puh: ben wel actief op andere forums..maar dat zijn internationale voor psp en xbox 360

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk een nieuw iemand .. maar als het een bekende zal zijn is het 8-ball !!

helemaal mee eens

nieuw iemand: Je mag er zelf 1 maken, zal dat niks zijn?

gta 4 wordt waarschijnlijk hele nieuwe reeks dus kdenk dat we heel veel nieuwe personages kunnen verwachten, en dus ook degene die je speelt. ik denk wel dat je, omdat je bij gta altijd aan de verhaallijn vast zit, weer een personage 'toegewezen' krijgt die als hoofdpersoon in het verhaal speelt. dus niet dat je zelf er een kan maken. nouja customizen met kleren e.d. zal wel weer mogelijk zijn. nog 3 uurtjes voor de trailer!

ps: mn 1e post hiero :puh: ben wel actief op andere forums..maar dat zijn internationale voor psp en xbox 360

Volledig mee eens .

Maar ik denk dat we niks meer zullen zien uit de vroegere gta's zelfs geen steden geen personages het is een nieuwe reeks dus een nieuw verhaal :D .

Ik hoop stiekem wel dat Tommy Vercetti erin komt .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet eigenlijk wel zeker dat je een nieuw personage speelt. De oude GTA triologie is nu echt afgesloten en dit is een geheel nieuw spel met een geheel nieuw verhaal en dus ook een geheel nieuw personage. Misschien dat er wel kleine verwijzingen naar voormalige GTA's in zitten in de vorm van bijvoorbeeld een Well Stacked Pizza Co. ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eerder dat we dit topic beter laten rusten. Aangezien de trailer nu geweest is, en je ook ziet dat het totaal anders is dan de andere GTA's geweest, is het beter dat we dit sluiten. Ik denk dat de hoofdpersonage deze jongen is.

Niet eens met een slotje ---> stuur me een PB :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop iemand anders, en in de trailer wordt het tog al wat duidelijk, niet?

russische afkomst miss., wil wraak nemen op maffia en gaat zo naat new york om daar bekend te worden als grote crimineel

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Dat weten we nu ja, toen nog niet. En als je dit topic niet had gebumpt had het kunnen afzakken zonder slot. Helaas is dat nu niet mogelijk meer... :slotje:

Met het vriendelijke verzoek te stoppen met topics bumpen!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...