Jump to content

Welk personage denk je dat je speelt in GTA IV?


wiegy

Personage GTA IV  

78 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk personage denk of hoop je te spelen in GTA IV?

    • Tommy Vercetti
      8
    • Claude Speed
      2
    • C.J. (Carl Johnson)
      7
    • Toni Cipriani
      1
    • Salvatore Leone
      1
    • 8-Ball
      6
    • Maria Leone <Eindelijk eens een vrouw?>
      0
    • Iemand anders namelijk?
      49


Recommended Posts

  • Reacties 162
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • White Gold

    6

  • Bridgeman

    4

  • The Outlaw

    3

  • Cool Hand

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het was wel grappig geweest als ze met alle GTA's dezelfde persoon hadden gehad, dan had je echt een verhaal kunnen bouwen. Nu moeten ze telkens overnieuw beginnen. Dat zal dus met de persoon van de volgende GTA ook wel weer het geval zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon een nieuwe, man met lichte tint ( als ze in de richting van columbia gaan)

hoe die er verders uitziet maakt niet uit want je kan hem zelf maken.

haar, kleding enzo, geld of geen geld.

en dat CJ een mietje is ligt aan je eige want als je veel traint en veel negative

antwoorde geeft is het ook een bad ass nigga with attitude

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik zou graag 3spelers in 1spel klun afwisselen spelen vb tommy vercetti, mannetje uit gta3 en CJ int begin kiezen welke speler en kleren kopen en aanpassen zodat jij niet later in spel moet kopen maar vooraf je eigen smaak al kun aanpassen

als CJ dood dan kiezen andeer spelers Tommy of gta3 man als weer dood dan kan CJ weer terug da lijkt me echt vet hoor

maar mag ook voor volgend en 2de volgend gta series CJ,tommy en gta3 man samenwerken als een echte coole groep maar vreemd is wel een neger met 2blanden :rolleyes:

ik hoop dat CJ niet beschaaamd zal zyn tussen 2blanden :rolleyes: :D

hopelijk GTA :lol: colombia :rolleyes: tis min lievelingsland :lol: :D Cartel is my life :D and :ph34r: yakuza sucks :ph34r:

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop dat het een neger is die uit los santos, san fierro, las venturas, liberty city of vice city komt. en dan moet het weer in 1990+ afspelen met gta3 gast, tommy en cj, alleen is tommy wat grijzer... :rolleyes:

dat je dan missies van tommy kan doen samen met gta3 gast (tommy is inmiddels multi millionair met vette gang)

en dan mag jij is een keer iemand verraden! :angry: dan verraad je tommy duzz, je gaat dan missies voor cj doen en neemt ogf naar vice city om dat over te nemen :)

maar dan veraad gta3 gast je weer en komt ballas weer terug om vive city af te pakken <_<

ballas zat jarenlang in liberty city omdat ze uit los santos zijn gedreven...

edit: duz nu zit ballas in vice city en is ogf weer uit vice city gedreven en dan valt ogf ballas weer aan in liberty city, ik wil dus dat liberty city, vice city en san andreas weer bij elkaar komen, en dan is het een einde van de 3 beroemde gta plaatsen, dan mag er een nieuwe plek uit worden gekozen met een totaal nieuwe character en een totaal nieuw verhaal zonder lc, vc en sa :(

ow dit gaat niet meer om de character :unsure: maar zow wil ik het graag ;)

Bewerkt: door Don Falcone
Link to comment
Delen op andere websites

Zelf politie agent worden .. ? :ph34r:

Yeahhh ! Net als Tenpenny en dan het hele politie korps verraad en dat er een bounty op je hoofd komt en moet vluchten naar Vice City [ Modern ] vanuit Liberty en als laatste naar San Andreas om terug te slaan :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop dat het een neger is die uit los santos, san fierro, las venturas, liberty city of vice city komt. en dan moet het weer in 1990+ afspelen met gta3 gast, tommy en cj, alleen is tommy wat grijzer... :rolleyes:

dat je dan missies van tommy kan doen samen met gta3 gast (tommy is inmiddels multi millionair met vette gang)

en dan mag jij is een keer iemand verraden! :angry: dan verraad je tommy duzz, je gaat dan missies voor cj doen en neemt ogf naar vice city om dat over te nemen :)

maar dan veraad gta3 gast je weer en komt ballas weer terug om vive city af te pakken <_<

ballas zat jarenlang in liberty city omdat ze uit los santos zijn gedreven...

edit: duz nu zit ballas in vice city en is ogf weer uit vice city gedreven en dan valt ogf ballas weer aan in liberty city, ik wil dus dat liberty city, vice city en san andreas weer bij elkaar komen, en dan is het een einde van de 3 beroemde gta plaatsen, dan mag er een nieuwe plek uit worden gekozen met een totaal nieuwe character en een totaal nieuw verhaal zonder lc, vc en sa :(

ow dit gaat niet meer om de character :unsure: maar zow wil ik het graag ;)

:D

Dat kan ook..

maar ik wil eerst nog een paar andere GTA delen voor de laatste :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...