Jump to content

Welk personage denk je dat je speelt in GTA IV?


wiegy

Personage GTA IV  

78 leden hebben gestemd

  1. 1. Welk personage denk of hoop je te spelen in GTA IV?

    • Tommy Vercetti
      8
    • Claude Speed
      2
    • C.J. (Carl Johnson)
      7
    • Toni Cipriani
      1
    • Salvatore Leone
      1
    • 8-Ball
      6
    • Maria Leone <Eindelijk eens een vrouw?>
      0
    • Iemand anders namelijk?
      49


Recommended Posts

  • Reacties 162
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • White Gold

    6

  • Bridgeman

    4

  • The Outlaw

    3

  • Cool Hand

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Voor alle duidelijk die Kans is dus ZEEEEER klein, GTA III , Vice City en San Andreas hoorden bij elkaar...

De personages kruisten elkaars wegen, er werd over de andere steden gepraat...

maar gta IV is dus een ander deel en de kans dat daar een bestaand personage bij zit is zeer klein

Link to comment
Delen op andere websites

Geef dan opeen een Zwarte tommy die niet kan praten :bonk:

Het gehele nieuwe figuur:

persoon van ongeveer 30 jaar,net uit de gevangenis wegens Zware gewapende ramkraak op de nationlae bank.De persoon is lang,heeft zwart haar en een baardje en is flink gespierd en heeft een tatoo op zen been.Hij draagt in het begin van het spel nog de gevangenis plunje.latter in het spel kun je kleren vrijspelen (gta lcs) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind een gangster of een mafiaguy wel cool. Maar wat bij GTA is, is dat het echte onderwerp een beetje afwijkt, Bij GTA 3 ga je van een Leone Family opeens naar een Yakuza. Ik GTA Vice City werk je ook voor verschillende mensen zonder een echt doel voo jezelf, want dat komt later pas. En bij GTA San Andreas werk je eerst voor je vrienden en dan opeens voor de politie. Dan kom je in een andere stad terecht en werk je voor de Triads. Het is niet erg, het is zelfs leuk, maar als je echt gevoel wil hebben in een game moet je één onderwerp doen. Bijvoorbeeld, je bent een gangster en je werkt voor je vrienden en leider. Of je werkt in een maffia en je probeert je omhoog te werken, totdat je zelf de baas wordt van de maffia of leider van een soort gangsterfamilie. Daarom kies ik gangster of maffiaguy, maar geen terrorist, want dat gaat te ver.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop als de meesten ook op een nieuwe personage, en ik denk ook wel dat die er komt, net zoals dat ik denk dat er bijna geen verwijzingen naar een ander GTA spel komt, zoals bijvoorbeeld de frisdrank Sprunk, die kom je in elke GTA weer tegen, maar ik denk dat er weer een nieuw soort frisdrank komt.

Maargoed, mij maakt het niet zoveel uit hoe hij eruit ziet, als het maar geen vrouw is, humor heeft en scheit heeft aan alles wat er om hem heen gebeurt. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...