Silverbyte Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ik ben op zoek naar de AT-400, en uit filmpjes kon ik opmaken dat dit vliegtuig op het vliegveld van Las Venturas staat. Ook zag ik in die filmpjes dat de AT-400 in een hangar staat, nu is mijn vraag: Hoe krijg ik die hangar open? Reageren
Dx11 Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 das vrij simpel, ga ervoor staan en wacht tot de deur volledig de grond in is gezakt... Reageren
Silverbyte Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Och ja, ik heb weer eens verkeerd gekeken, ik stond bij de verkeerde hangar te rommelen. :$ Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Deze is op LVA (Las Venturas Airport) Reageren
Jorair Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Die hangar vind je op het vliegveld , meerbepaald hier: Edit: te laat.... maar ik heb lekker een kaartje Bewerkt: 20 januari 2007 door Jorair Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 ik dacht dat je alleen de AT-400 kon krijgen als je de vliegschool helemaal klaar hebt alles op goud Reageren
Grillo Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 ik dacht dat je alleen de AT-400 kon krijgen als je de vliegschool helemaal klaar hebt alles op goud nee hoor ik heb nog niet alle gouden medailles in de vliegschool maar hij staat er al wel Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Hij staat er altijd hoor, BEHALVE als het spel de tijd niet krijgt om het vliegtuig te laden. Advies: ga later nog eens terug. Er is een trucje voor om te onthouden waar dat vliegtuig staat; onthoudt dit: De AT-400 staat in de meest zuidelijke hangar van Las Venturas Airport. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.