kevin software Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 weet iemand hoe ik een voertuig kan veranderen met de kleur Reageren
Jorair Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Bedoel je de kleur van je wagen veranderen? Dat doe je door simpelweg een pay'n spray in te rijden met je voertuig, en je voertuig wordt gerepareerd en krijgt een ander kleurtje, het kost je $100. Niet tevreden met je kleurtje, rij nog eens in de pay'n spray, het kost je maar eenmaal $100. Reageren
Dexist Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) je kan dat wel doen, als je in een pay 'n spray rijd, dan verandert de kleur, je herkent dit aan een spuitbus op de plattegrond, of je rijdt hem in een transfender(te herkennen aan een baco sleutel(rood), daarin kan je kiezen uit veel kleuren. hopen dat je het zo snapt Bewerkt: 20 januari 2007 door xSANx-xERWINx Reageren
Moonbeam Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Maar als je het helemaal zelf wilt uitkiezen kun je natuurlijk altijd naar een tunegarage (Lees = Transfender) gaan. Edit: Slow... Bewerkt: 20 januari 2007 door Moonbeam Reageren
kevin software Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 dat is net niet wa tik bedoel ik bedoel met aint de kleuren wijzigen of met codes Reageren
Dexist Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) dat is net niet wa tik bedoel ik bedoel met aint de kleuren wijzigen of met codes Dat kan helaas niet.(maar kleine kans dat ik het fout heb)<-- die kleine kans was er dus wel, naja. Bewerkt: 20 januari 2007 door xSANx-xERWINx Reageren
Jorair Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Als je dat bedoelde dan had je dat bij je eerste post bij moeten zetten, nu wisten we niet wat je bedoelde. (Er bestaan wel cheats voor xSANx-xERWINx, maar het geeft niet, iedereen maakt wel eens fouten.) Maar er zij wel 2 codes om de kleuren te veranderen, namelijk deze: kleurcheats voor pc: Roze auto's: LLQPFBN Zwarte auto's: IOWDLAC kleurcheats voor PS2: Roze auto's: Circle, L1, Down, L2, Left, X, R1, L1, Right, Circle Zwarte auto's: Circle, L2, UP, R1, Left, X, R1, L1, Left, Circle kleurcheats x box: Roze auto's: B, Left Trigger, Down, White, Left, A, Right Trigger, Left Trigger, Right, B Zwarte auto's: B, White, Up, Right Trigger, Left, A, Right Trigger, Left Trigger, Left, B Ik hoop dat je nu hebt wat je wou. Bewerkt: 20 januari 2007 door Jorair Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.