kevin software Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 is er een mod dat je een lift krijgt van een heli Reageren
Dexist Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 je kan een drivermod dowloaden van www.gtagarage.com (wel ff zoeken op die site(gewoon driver mod intype)) en dan kan je in de readme lezen hoe het moet. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Bedoel je een mod die ervoor zorgt dat je wordt opgehaald door een helicopter op commando? Als dat het geval is ben ik bang dat ik er nog nooit 1 gezien heb en dat de kans dat zo'n mod bestaat vrij minimaal is. Wél kun je, dacht ik te weten, in de 2 player mode op de playstation bij de tweede speler in de heli stappen. Mvg, Moonbeam [Edit]: Is de driver mod niet enkel voor auto's bedoeld? Correct me if i'm wrong... [Edit2]: @ Hieronder: Bedankt voor de info. Bewerkt: 20 januari 2007 door Moonbeam Reageren
Dexist Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Bedoel je een mod die ervoor zorgt dat je wordt opgehaald door een helicopter op commando? Als dat het geval is ben ik bang dat ik er nog nooit 1 gezien heb en dat de kans dat zo'n mod bestaat vrij minimaal is. Wél kun je, dacht ik te weten, in de 2 player mode op de playstation bij de tweede speler in de heli stappen. Mvg, Moonbeam [Edit]: Is de driver mod niet enkel voor auto's bedoeld? Correct me if i'm wrong... nee daar in (zo ver ik op die site gelezen heb) is er ook een optie, dat je een drive by kan doen in een heli, dus dat je op gehaalt wordt en rondgevlogen door iemand Reageren
Beany Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Maar opgehaald worden door een andere speler in de Multyplayer stand, dat kan toch ook niet? Dan kan je toch maar een bapaalde afstand van elkaar vandaan? Of was dat op de X-box :$ Reageren
Big Boss Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Je kan inderdaad maar een bepaalde afstand van elkaar afgaan. Dus als je een helikopter wil, moet je er eén spawnen of zoeken. Ik vind trouwens dat de multiplayer op de PS2 slecht is uitgewerkt, ik geef een paar voorbeelden: Player 1 kan alles en Player 2 (bijna) niets; zo kan Player 1 de sirenes aanzetten en de radio veranderen, ook al zit Player 2 aan het stuur. Overigens kan alleen Player 1 Cheats invoeren, als Player 2 het doet heeft het geen enkel effect! Reageren
Beany Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Je kan inderdaad maar een bepaalde afstand van elkaar afgaan. Dus als je een helikopter wil, moet je er eén spawnen of zoeken. Ik vind trouwens dat de multiplayer op de PS2 slecht is uitgewerkt, ik geef een paar voorbeelden: Player 1 kan alles en Player 2 (bijna) niets; zo kan Player 1 de sirenes aanzetten en de radio veranderen, ook al zit Player 2 aan het stuur. Overigens kan alleen Player 1 Cheats invoeren, als Player 2 het doet heeft het geen enkel effect! Ja, het is echt vervelend dat je een bepaalde afstand van elkaar kan gaan. Maar ook vervelend is, dat alles op 1 scherm plaatsvind. Ze hadden beter een split-screen kunnen doen. Dat de ene helft van het scherm van player 1 is en de andere Player2. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 21 januari 2007 Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 Je kan inderdaad maar een bepaalde afstand van elkaar afgaan. Dus als je een helikopter wil, moet je er eén spawnen of zoeken. Ik vind trouwens dat de multiplayer op de PS2 slecht is uitgewerkt, ik geef een paar voorbeelden: Player 1 kan alles en Player 2 (bijna) niets; zo kan Player 1 de sirenes aanzetten en de radio veranderen, ook al zit Player 2 aan het stuur. Overigens kan alleen Player 1 Cheats invoeren, als Player 2 het doet heeft het geen enkel effect! Ja, het is echt vervelend dat je een bepaalde afstand van elkaar kan gaan. Maar ook vervelend is, dat alles op 1 scherm plaatsvind. Ze hadden beter een split-screen kunnen doen. Dat de ene helft van het scherm van player 1 is en de andere Player2. Ik vind split screen onoverzichtelijk, en het is overigens niet waar dat player 2 gene codes kan gebruiken, heal codes werekn in ieder geval wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.