_KoE_Mzungu Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Dit is mijn lijstje ... type: signature stijl: middeleeuws ?? (weet weinig af van stijlen) grootte: niet groter dan max. is toegestaan afbeelding: http://www.gtaforum.nl/index.php?act=Attac...st&id=14211 tekst: rechter GTA:SA-logo vervangen door Knight of Empire met daaronder Mzungu graag in hetzelfde lettertype als de tekst 'San Andreas' in het logo kleuren: CJ moet wat lichter, voor de rest maakt 't niet veel uit render: optioneel extra: optioneel, ik geef de vrije hand, maak er wat moois van Alvast bedankt en succes Deze aanvraag mag ook door een lid v/h Graphics Team gemaakt worden Wat mij betreft mag dit topic gesloten worden Bewerkt: 28 januari 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
.Levi. Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Je komt een Sub Forum binnen en vraagt gelijk iets aan zonder naar de regels te kijken. Vastgeplakt: Regels LEES EERST DE REGELS! Regels Jammer dat sommige zoiets over het hoofd zien. Een slot op dit topic had niet hoeven gebeuren als men tijd neemt om de regels door te lezen over hoe je iets moet aanvragen en wat voor topictitel plus beschrijving je moet gebruiken. Weet je hoe het moet? PB dan één van de Graphics Moderators en vertel ze wat er veranderd moet worden en waarin. Is het goed, dan openen wij weer jou topic en kan de aanvraag verder gaan. Edit// PB ontvangen, topic goedgekeurd! Bewerkt: 20 januari 2007 door .Levi. Reageren
SummerBase Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 (bewerkt) Ik wil wel wat proberen, maar als het niet lukt dan zul je dat vanzelf wel hier horen. Edit: Klaar; Code voor in de signature: [img=http://www.summerbase.eu/KoE_Mzungu.jpg] © Design and Hosting by SummerBase ( ). Bewerkt: 28 januari 2007 door SummerBase Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.