BigBear Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ik denk altijd dat er met mijn San Andreas bugs zijn. =D Vraagje ik zit in San Fiero maar ik krijg geen missies van Woozie, ik heb wel de missie van Deconstruction gedaan. Voor toegang te krijgen van Woozie zijn missies moet ik daarvoor Zero's Shop kopen? >>> Door Bling: Verplaatst naar "SA Missie Hulp". <<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Ik denk altijd dat er met mijn San Andreas bugs zijn. =DVraagje ik zit in San Fiero maar ik krijg geen missies van Woozie, ik heb wel de missie van Deconstruction gedaan. Voor toegang te krijgen van Woozie zijn missies moet ik daarvoor Zero's Shop kopen? Je bent nog maar bij de missie 'Deconstruction', dat betekent dat je nog maar net in San Fierro aangekomen bent. Pas na de missie 'Jizzy' van 'Syndicate' kun je voor Woozie werken. Je moet dus nog een paar missies spelen. Overigens heb je de Zero missies er niet voor nodig, deze zijn niet voor de storyline maar alleen voor de 100%. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 (bewerkt) Ja je moet de missie Jizzy nog halen. Daarna belt Woozie je op om te zeggen dat je bij hem kan komen geloof ik. >>> Door Bling: Ik neem aan dat je op de post van -Matthijs- reageert? Zo ja: Je herhaalt -Matthijs- gewoon en voegt niks nuttigs toe. Deze post versta ik dan ook onder de categorie "spam". <<< Ik zag de post van -Matthijs- nog niet staan toen ik dit topic gekeek en ging posten na mijn post las ik zijn post pas. Bewerkt: 20 januari 2007 door DenkaanHenk Reageren
BigBear Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Een vriend van mij heeft al een paar missies van Woozie gedaan en die missie van Jizie niet, hij kon het niet. Raar :S. Ik ga dus die missie van die pooier doen he. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.