eindelijkdeman Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 mischien een beetje een domme vraag maar wie weet hoe dat nummer heet die ze in de malibu club draaien en wie heeft hem gemaakt thx Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 volgens mij is dat geen bestaand liedje, Want dat gaat toch over vice city? Maar ik weet het niet zeker hoor. Reageren
White Gold Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Dat nummer is een mengsel van verschillende nummers. Wil je het liedje horen doe dan dit: Stop de VC play cd in je cd-rom drive . Dan krijg je een scherm met bestanden afspelen, tenminste bij mij wel. Klik daarop en zoek in de afspeellijst naar "Malibu". Zo niet ga naar het volgende punt . Ga naar "Deze computer". Klik dan op "Station E:" Dan krijg je een map, hoe het verder moet ben ik vergeten maar als je even goed zoekt vind je een .wav bestand van Malibu. Vanuit daar kan je het op je MP3 speler zetten of in een filmpje . Succes! Reageren
eindelijkdeman Geplaatst: 21 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2007 ik ga kijken thx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.