Jump to content

FireFox probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een probleempje met m'n Firefox.

Naast het balkje waar het webadres staat, heb ik een google searchbar. Als je daar wat intikt en op enter drukt, krijg je gelijk google resultaten te zien (alsof je het bij google hebt ingetikt zeg maar.)

Maar 2 dagen geleden lukte dat niet meer. Ik kan er nog steeds wat intikken, maar als ik op enter druk, reageert deze niet meer. Weet iemand misschien of dat in te stellen is?

greets

Geplaatst:
Ik heb een probleempje met m'n Firefox.

Naast het balkje waar het webadres staat, heb ik een google searchbar. Als je daar wat intikt en op enter drukt, krijg je gelijk google resultaten te zien (alsof je het bij google hebt ingetikt zeg maar.)

Maar 2 dagen geleden lukte dat niet meer. Ik kan er nog steeds wat intikken, maar als ik op enter druk, reageert deze niet meer. Weet iemand misschien of dat in te stellen is?

greets

Misschien kan je proberen het te herinstallen? (Dus opnieuw te installeren)

Volgens mij is dan je probleem opgelost. :)

Geplaatst:

Kan je nog wel zoeken als je op het vergrootglas klik wat rechts naast het zoekbalkje zit? Bij mij tenminste een vergrootglas ernaast. En kan je met andere zoekmachines (in plaats van Google) wel gewoon met Enter zoeken?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...