BrokenTable Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2004 Apart bord :-) Lokatie: ten zuiden van de Gant Bridge is een restaurantje. Ten westen daarvan staat hij. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Lol, Rockstar is echt gek hé :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 (bewerkt) Dat is nog eens een hoge brug. Ik vind het wel leuk bedacht en orgineel bedacht van R*ckstar om er een bord met de brug aspecten te plaatsen. Bewerkt: 15 januari 2005 door petersmurfje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Dat is het Gant Bridge bezoekers centrum. (in San Fransico heb je namelijk ook een Golden Gate brug bezoekers centrum) Aan de andere kant daar zie je ook de echte dikte van de kabel. Daar onder staat nog een grappig tekstje. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2004 Dat is het Gant Bridge bezoekers centrum. (in San Fransico heb je namelijk ook een Golden Gate brug bezoekers centrum)Aan de andere kant daar zie je ook de echte dikte van de kabel. Daar onder staat nog een grappig tekstje. Wordt daar niet over een paar honder jaar Starfleef HQ gebouwd? :-) Ik ga even naar die andere tekst kijken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 grappige tekst hoe komt rockstar gewoon op het idee op de hoogte enzo erbij te schrijven. :gtasign: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 wat staat er dan achterop voor textje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mym Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 ik had ergens gelezen en gezien dat bij dat bezoekers centrum een infoboord is over wat je er kan doen en daar staat zo iets op van je kan ook het saaie museum bezoeken als je wilt weten waar mail me dan maar aub Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 14 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2005 grappige tekst hoe komt rockstar gewoon op het idee op de hoogte enzo erbij te schrijven. :gtasign: Het antwoord zal wel net zo vaag zijn als de deze vraag: Hoe kom jij op het idee om nutteloos in een topic van een paar maanden oud te posten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 ik had ergens gelezen en gezien dat bij dat bezoekers centrum een infoboord is over wat je er kan doen en daar staat zo iets op van je kan ook het saaie museum bezoeken als je wilt weten waar mail me dan maar aub volgens mij heb ik dat boord ook ergens gezien maar weet niet meer waar die staat <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 (bewerkt) ''Takes up a staggering 1.27 MB of disc space'' ''11 textures'' ''600 draw distance'' Haha, lol ! :lol: Bewerkt: 15 januari 2005 door Hayate Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GhostFace Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Wrm gaat iedreen op dit oude topic posten <_< Kan iemand ff een Slotje er op doen... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 15 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 @Ghostface: dit is een interessant topic voor jouw: LEES! Slotje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts