Jump to content

Gant Bridge Facts

BrokenTable

Recommended Posts

Dat is nog eens een hoge brug. Ik vind het wel leuk bedacht en orgineel bedacht van R*ckstar om er een bord met de brug aspecten te plaatsen.

Bewerkt: door petersmurfje
Delen op andere websites

Dat is het Gant Bridge bezoekers centrum. (in San Fransico heb je namelijk ook een Golden Gate brug bezoekers centrum)

Aan de andere kant daar zie je ook de echte dikte van de kabel.

Daar onder staat nog een grappig tekstje.

Delen op andere websites

Dat is het Gant Bridge bezoekers centrum. (in San Fransico heb je namelijk ook een Golden Gate brug bezoekers centrum)

Aan de andere kant daar zie je ook de echte dikte van de kabel.

Daar onder staat nog een grappig tekstje.

Wordt daar niet over een paar honder jaar Starfleef HQ gebouwd? :-)

Ik ga even naar die andere tekst kijken.

Delen op andere websites

• 1 maand later...

ik had ergens gelezen en gezien dat bij dat bezoekers centrum een infoboord is over wat je er kan doen en daar staat zo iets op van je kan ook het saaie museum bezoeken als je wilt weten waar mail me dan maar aub

Delen op andere websites

grappige tekst hoe komt rockstar gewoon op het idee op de hoogte enzo erbij te schrijven. :gtasign:

Het antwoord zal wel net zo vaag zijn als de deze vraag: Hoe kom jij op het idee om nutteloos in een topic van een paar maanden oud te posten :-(

Delen op andere websites

ik had ergens gelezen en gezien dat bij dat bezoekers centrum een infoboord is over wat je er kan doen en daar staat zo iets op van je kan ook het saaie museum bezoeken als je wilt weten waar mail me dan maar aub

volgens mij heb ik dat boord ook ergens gezien maar weet niet meer waar die staat <_<

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...