Jump to content

Hunter In GTA4


Da Phoenix

Hunter in GTA4  

136 leden hebben gestemd

  1. 1. Hunter achter je aan met zes (of meer) sterren

    • Geweldig!
      70
    • Leuk!
      30
    • Mwah!
      17
    • Ik Sta Er Niet Voor Te Juichen!
      8
    • Nee PLEASE NIET!
      10


Recommended Posts

Wat vinden jullie ervan als je zes (of misschien wel meer)sterren hebt

Dat er dan een Hunter achter je aankomt In Plaats Van de Police Maverick

dus de PolMav gaat bij zes weg en komt een Hunter voor in de plaats.

Ik stem op Geweldig!

Edit: En ze schieten dan ook op je anders kan je nog makelijk ontsnappen

Bewerkt: door Da Phoenix
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Da Phoenix

    6

  • Wesley

    2

  • Steel Dogg

    2

  • _niickk

    2

Wat vinden jullie ervan als je zes (of misschien wel meer)sterren hebt

Dat er dan een Hunter achter je aankomt In Plaats Van de Police Maverick

dus de PolMav gaat bij zes weg en komt een Hunter voor in de plaats.

Ik stem op Geweldig!

gewoon zalig

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk. Ik vind het zo stom van GTA dat je met politie achter je aan makkelijk kan overleven. Met een hunter erbij, zal dat wel anders zijn :puh: . Met schietende tanks achter je aan zou ook wel leuk zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk. Ik vind het zo stom van GTA dat je met politie achter je aan makkelijk kan overleven. Met een hunter erbij, zal dat wel anders zijn :puh: . Met schietende tanks achter je aan zou ook wel leuk zijn.

Leuk. Ik ben het helemaal met je eens, IPB. Die tanks doen eigenlijk ook niks, net als in VC. Maar een hunter in plaats van een Maverick is wel beter ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

waarom laaten ze niet de maverik en de hunter tegelijk op je los en ze zouden wat meer politie afdelingen achter je aan sturen

ZOALS: crime unit

homiside

agenten in burger

Ze worden opgeroepen door dat de gewoone politie versterking vraagt :bier:

Bewerkt: door maikel jonson
Link to comment
Delen op andere websites

Om even iets te zeggen: In GTA SA heb je met zes sterrren al een hydra achter je aan.

Maar die hydra gaat alleen bij zes sterren als je in een luchtvoertuig(vliegtuig :bonk: ) zit.

Ik heb gestemd op leuk omdat ontsnappen aan de hydra heel moeilijk is(hij heeft hittezoekende raketten) en als die vervangen wordt door een hunter is ontsnappen makkelijker.

Ik vind dat je alleen een hydra achter je aan moet krijgen als je zelf ook in een hydra vliegt.

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien wel nooby

maar wat is AI

dat is het gedrag van de andere mensen in het spel, dus niet jij maar al die anderen... dus als de ai slecht is betekend dat dat de andere characters (in dit geval de apache bestuurders) slecht of raar is, dus dat het niet kloppend is... wikipedia zegt dit:

AI in computerspellen

Bij computerspellen wordt ook gesproken van een AI engine. Daarmee wordt de code bedoeld die de (door de computer bestuurde) tegenstanders van de menselijke speler aanstuurt. Het begrip AI engine wordt zowel gebruikt voor concurrenten van de menselijke speler in strategische spellen als Civilization als voor vijanden in schietspellen. Over het algemeen zijn de engines in de laatste spellen minder ontwikkeld of wordt simpelweg vervalst: moeilijkere vijanden zijn meestal simpelweg minder kwetsbaar, komen in grotere aantallen of hebben betere wapens, maar van intelligentie is nauwelijks sprake.

Dit gebrek aan intelligentie bij schietspellen wordt vooral veroorzaakt doordat het zeer lastig is om te bepalen wat nu 'goed' of 'slecht' is. Een computer AI kan bijvoorbeeld in het donker gaan staan zodat hij minder zichtbaar is, maar soms is het donkere gedeelte juist goed te beschieten vanaf bepaalde plekken. De AI kan tijdens een vuurgevecht afstand houden voor meer overzicht of juist dichterbij komen om de speler te overrompelen. Het is dus moeilijk om een AI te programmeren die aan dit soort problemen een 0 of een 1 kan plakken, oftewel een goed besluit kan nemen om door te lopen of terug te gaan. Simpelweg omdat het moeilijk te bepalen is, wat goed is voor de AI.

Bij strategische spellen zijn er veel numerieke variabelen in de 'game engine' waar een AI iets mee kan. Bijvoorbeeld: veel goud mijnen = veel geld. De programmeur programmeert de AI op zo'n manier dat als er weinig geld te besteden is de AI daarop reageert met het bouwen van meer goud mijnen. Dit heeft weer als gevolg dat hij een groot leger kan bouwen om de speler mee te verslaan. Het is dus veel makkelijker en duidelijker hoe je een AI moet programmeren zodat het een conflict met de speler kan winnen.

Er zijn ook technieken waarbij de programmeur minder werk heeft, zoals dynamic scripting, die een tegenstander 'leert' zich aan te passen aan de speler. In tegenstelling tot andere AI-gebieden wordt de intelligentie niet gemaximaliseerd: is het doel de tegenstander van ongeveer hetzelfde niveau te laten zijn als de speler, omdat het spelen tegen een te goede tegenstander niet als onderhoudend wordt ervaren. De tegenstanders beginnen volgens deze techniek dus met een matige speelsterkte, en groeien mee met het speelniveau van de speler.

Bewerkt: door DX11
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...